מכבי מובילה בצמיחה בכל רחבי הארץ

    עפר גדנקן No Comments on מכבי מובילה בצמיחה בכל רחבי הארץ

    מכבי ממשיכה להוביל זו השנה החמישית ברציפות במספר חיובי של מצטרפים עם 113 אלף חברים חדשים בכל רחבי הארץ ● מנכ"ל מכבי מר רן סער: "מכבי מובילה בשנים האחרונות מהפכה של שירות שבאה לידי ביטוי בכל דרך אפשרית, בדיגיטל, בשירות הפרונטלי, בפרישת השירותים ובאיכות הרפואה. זוהי זכות גדולה להעניק שירות למעל שני מיליון חברים".
    בתמונה: מנכ"ל מכבי מר רן סער וחברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד בוועידת רפואה והלכה שערכה מכבי

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי מסכמת את שנת 2019 בנתונים מרשימים שעולים מדו"ח הביטוח הלאומי שהתפרסם לאחרונה: מכבי הינה קופת החולים היחידה שצומחת כבר 5 שנים ברציפות בשיעור המצטרפים הגבוה ביותר. בסה"כ הצטרפו למכבי בשנה החולפת 31,713 חברים נטו.

    הובלתה של מכבי ניכרת בכל רחבי הארץ ומתפרשת על פני כל המחוזות. מכבי היא הקופה המנצחת בכל 15 היישובים הגדולים ביותר בישראל. הצמיחה נכרת במיוחד בערים הבאות: בירושלים מובילה מכבי ב-2,783 חברים חדשים, אף בבאר שבע, בירת הדרום מציגה מכבי את הגידול המשמעותי ביותר עם 410 חברים חדשים, פתח תקווה גם היא על המפה עם הצטרפות גבוהה של 888 חברים, אילת הצליחה לגדול נטו ב293 חברים, חיפה היא הקופה היחידה שגדלה במספר החברים ובבני ברק מובילה הקופה בהצטרפות של 802 חברים.

    מהנתונים שעולים מן הדו"ח עולה כי גיוס נטו אינו מדד להצלחה: מכבי מוכיחה שוב ושוב שמעבר לכמות, חשובה האיכות. ועל כן שביעות הרצון של החברים הוא הנתון החשוב והמשמעותי ביותר בסקירת הנתונים. שיעור הנוטשים בקרב חברי מכבי הינו הנמוך ביותר- מה שמוכיח מעל לכל ספק כי חברי מכבי הינם המרוצים ביותר ושיעור הנאמנות שלהם הינו הגבוה ביותר. כלומר מי שהוא כבר חבר מכבי כמעט ולא עובר לקופה אחרת. כאשר מחשבים כאמור את מספר המצטרפים ומפחיתים ממנו את מספר העוזבים, יוצא כי רק מכבי נמצאת במאזן חיובי.

    יצוין, כי מכבי שירותי בריאות ברחבי הארץ מתפתחת ללא הפסקה, תוצאות המעברים מוכיחות על שביעות רצון רבה בקרב המגזר החרדי. במכבי קשובים כל העת לצרכים המיוחדים של המגזר ובהתאם לכך גם משקיעים משאבים רבים כגון פעילויות קידום בריאות המותאמות לצרכי האוכלוסייה ולנגישות הרצויה ע"י יצירת מרכזים אזוריים רחבי היקף. בין היתר נפתחו מרכזים רפואיים חדשים ורבים בריכוזים חרדיים בכל רחבי הארץ.

    בשנה האחרונה נרשמת מגמת צמיחה אדירה בשירותי הרפואה, בכל המחוזות – דרום, ירושלים והשפלה, המרכז, השרון והצפון. במחוזות אלו פתחה מכבי בשנה החולפת מרכזים רפואיים חדשים בסמיכות לריכוזים החרדיים, הרחיבה את השירותים השונים והנגישה אותם עבור כלל החברים, גם בפריפריות וערי הפיתוח.

    רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות: "מכבי מובילה בשנים האחרונות מהפכה של שירות שבאה לידי ביטוי בכל דרך אפשרית, בדיגיטל, בשירות הפרונטלי, בפרישת השירותים ובאיכות הרפואה. אנשים למדו לזהות איכות ושירות ללא פשרות בכל תחומי החיים וגם בתחום הרפואה למדו לזהות את הטוב ביותר עבורם. תפיסת השירות, פרישת השירותים והיחס האישי של כל הצוות המקצועי והרפואי הם שעושים את ההבדל עבור כל חבר באופן אישי. זוהי זכות גדולה לעמוד בראש מערך עצום שכזה, להוביל את ההצלחה ולהעניק שירות למעל שני מיליון חברים.

    "קיימת פעילות מאסיבית של מכבי בכל רחבי הארץ במהלך השנה האחרונה. במכבי משקיעים בתוכן האנושי ובמיטב הרופאים המקצועיים והאיכותיים במגוון מקצועות הרפואה, כאשר החמלה והיחס לחברים, וההתאמה לקהילה הם העקרונות שמנחים את הצוות במכבי בכלל והם נר לרגלינו בכל המחוזות. חשוב לנו שכלל חברי מכבי יזכו לקבל את שירותי הרפואה הטובים ביותר שרק קופה כמו מכבי יודעת להעניק. שיעור הנאמנות במכבי הוא הגבוה ביותר בין הקופות ואנו נמצאים כל הזמן במגמת חיזוק ושיפור, מה שמחייב אותנו להביא לחברים את שירותי הרפואה המתקדמים ביותר".



    0 תגובות