נתניהו עם המראתו: "ביום שלישי אני וטראמפ נעשה היסטוריה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו עם המראתו: "ביום שלישי אני וטראמפ נעשה היסטוריה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הסביר את חשיבות הביקור המדיני הדרמטי בוושינגטון: "לפני 5 שנים יצאתי לנאום בקונגרס מול תוכנית שסכנה את ישראל" אמר נתניהו והוסיף, "היום אני טס לוושינגטון, להביא תוכנית שתחזק את האינטרסים החיוניים שלנו"

    סגן הנשיא מזמין את ראה"מ לוושינגטון צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם המראתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור היסטורי בוושינגטון, למען מדינת ישראל. בפגישתם בבית הלבן צפוי ראה"מ לדון עם נשיא ארה"ב על סיפוח הבקעה והסכם השלום האזורי עם מדינות ערב.

    ראש הממשלה אמר עם המראתו: "לפני 5 שנים יצאתי לוושינגטון לקונגרס כי נאלצתי להתייצב מול תכנית שהביא נשיא אמריקני, כי האמנתי שהתוכנית הזאת תסכן את האינטרסים החיוניים ביותר של מדינת ישראל ואת עצם הקיום שלה".

    נתניהו הוסיף והסביר את חשיבות הנסיעה המדינית לוושינגטון: "היום אני יוצא לוושינגטון כדי להתייצב לצד נשיא אמריקני שמביא תכנית, שאני מאמין, מקדמת את האינטרסים החיוניים ביותר שלנו".

    נתניהו סיפר על העבודה הקשה מאחורי הקלעים למען עתידה של ישראל: "במשך 3 השנים האחרונות שוחחתי אינספור פעמים עם הנשיא טראמפ, ידיד ענק של ישראל, ועם צוותו, על האינטרסים החיוניים הללו, על הביטחון שלנו, על הצדק שלנו. אני הולך להיפגש עם הנשיא טראמפ מחר וביום שלישי – יחד איתו נעשה היסטוריה".

    אל משלחת ראש הממשלה התלווה שר התיירות יריב לוין שהתייחס לנסיעה ההיסטורית ואמר: "בעוד דקות אחדות, ראש הממשלה וכל המשלחת הישראלית, ימריאו לוושינגטון למפגש ההיסטורי עם הנשיא טראמפ".

    לוין תקף את ההתייחסות לביקור ההיסטורי בכחול לבן: "דווקא בשעות האלה אנחנו שומעים ש'כחול-לבן' עדיין עוסקת ברדיפה האישית האובססיבית אחרי המנהיג שלנו, אחרי ראש הממשלה נתניהו. האיש שמצעיד את ישראל להישגים ענקיים".

    לוין תקף את ועדת החסינות בכנסת: "נתניהו נוסע לוושינגטון, והם באופן חסר תקדים ממשיכים לעסוק בהצבעות בכנסת, במחטפים ובדברים שלא היו כמוהם מעולם. אנחנו נעשה היסטוריה, והם יירשמו לחובה בכל ספרי ההיסטוריה"



    0 תגובות