נשיא רוסיה נפגש עם ראה"מ: "אנחנו עובדים באופן סדיר ביחד"

    איתי גדסי No Comments on נשיא רוסיה נפגש עם ראה"מ: "אנחנו עובדים באופן סדיר ביחד"

    ראש הממשלה קיבל את פניו של נשיא רוסיה במעונו בירושלים. בפתח הפגישה הודה נתניהו לפוטין על הקשר האמיץ בין שתי המדינות. פוטין הודה לראש הממשלה על ההזמנה וסיפר כי מזמן כבר רצה להגיע לישראל, "אני בטוח שזה יסייע לקדם את היחסים הבילטרליים שלנו"

    פוטין עם נתניהו בפתח מעון ראש הממשלה צילום: עמוס בן גרשום / לעמ
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פגישה מדינית חשובה: לאחר שהזמין את ולדמיר פוטין בביקורו האחרון ברוסיה, היום זה קרה, נשיא רוסיה נחת בישראל ונסע מנתב"ג ישירות למעון ראש הממשלה. נתניהו ופוטין נכנסו כעת לפגישה במעון ראש הממשלה. בהמשך היום צפוי פוטין לחנוך אנדרטה לזכר הלוחמים הרוסים במלחמת העולם השנייה בגן סאקר.

    ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח הפגישה: "אני רוצה לקבל בברכה את ידידנו הגדול נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. שרה ואני שמחים לארח אותך שוב בביתנו כאן בירושלים, ולהודות לך על הקשר האמיץ בין רוסיה וישראל שמשרת את העמים שלנו, את המדינות שלנו ואת השלום והיציבות באזור. ברוך בואך לירושלים".

    נשיא רוסיה ולדימיר פוטין השיב לראש הממשלה: "כבוד ראש הממשלה ועמיתים נכבדים, אני רוצה להודות לכם על ההזמנה להגיע. אנחנו עובדים באופן סדיר ביחד עם כבוד ראש הממשלה. היתה לנו מסקנה מזמן להגיע לפה לביקור בישראל. אני בטוח שזה יסייע לקדם את היחסים הבילטרליים שלנו, וכמובן היום אנחנו מזכירים את הקורבנות של השואה. אני רוצה להודות עוד פעם לכבוד רה"מ וגם לרעייתו על ההזמנה לבקר בישראל. תודה רבה".



    0 תגובות