נשיא רוסיה נחת בישראל: "מוקירים את גבורת העם הרוסי במלחמה"

    איתי גדסי No Comments on נשיא רוסיה נחת בישראל: "מוקירים את גבורת העם הרוסי במלחמה"

    זמן קצר לאחר נחיתת המטוס של סגן נשיא ארה"ב, נחת מטוסו של נשיא רוסיה בנתב"ג. שר החוץ ישראל כ"ץ קיבל את פניו עם רדתו מהמטוס. בשיחה בניהם סיפר כץ לפוטין, כי משפחתו ניצלה ממחנה אוושוויץ בזכות הצבא הרוסי. פוטין צפוי לחנוך היום אנדרטה בירושלים

    פוטין, נשיא רוסיה
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור מדיני חשוב: שר החוץ ישראל כ"ץ קיבל כעת את נשיא רוסיה פוטין בנתב"ג והודה לו על הגעתו לישראל לפגישה מדינית חשובה עם ראש הממשלה ול'פורום יום השואה הבינלאומי", "אני שמח לברך אותך בהגיעך למדינת ישראל לאירוע שמסמל יותר מכל את הקשר המיוחד בין שתי המדינות ושני העמים שלנו" אמר כץ לפוטין.

    כץ הזכיר את גבורת הלוחמים הרוסים מול הנאצים בשואה, "בישראל מוקירים את גבורת העם הרוסי במלחמה ואת חלקי המכריע של הצבא האדום בתבוסת גרמניה הנאצית ושחרור מחנות המוות, בהם- אשוויץ".

    כץ סיפר על ההצלה של משפחתו בשואה בזכות הצבא הרוסי, "בנימה אישית, בזכות הצבא האדום אימי שנלקחה כנערה למחנה אשוויץ – ניצלה, עלתה לישראל והקימה משפחה- תודה".

    על הפגישה המדינית בישראל אמר השר כץ לנשיא רוסיה, "ביקורך בישראל יתרום לחיזוק הידידות בין רוסיה לישראל ויאפשרו להעמיק את קשרינו המגוונים ולדון שוב באתגרי הביטחון בפניהם ניצבת ישראל במזה"ת".



    0 תגובות