"מרומם" לחנו החדש של האדמו"ר מזוטשקא שליט"א • האזינו

    דוד קליגר No Comments on "מרומם" לחנו החדש של האדמו"ר מזוטשקא שליט"א • האזינו

    אחרי 'והנה ה' ניצב עליו' מגיע לחן נוסף של הוד כ"ק האדמו"ר מזוטשקא שליט"א על מילים מתוך ה'אקדמות' שיוצא בימים אלו לקראת מעמד סיום הש"ס של החסידות, על הביצוע הופקד הזמר אברימי מושקביץ כשלעיבוד אחראי אמן הקלידים והמעבד מוטי כהן • האזינו

    צילום: נפתלי לרר
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המילה "מרומם" היא הביטוי הכי חזק לאווירה המרוממת המורגשת ב'טיש' ובשיעורים של כ"ק מרן האדמו"ר מזוטשקא שליט"א.

    מלבד שהאדמו"ר נצר לשושלות אדמורי"ם מבית נדבורנה וזוועהיל הוא גם דמות חינוכית – כאשר תחת ידיו האמונות עברו למעלה מחצי רבבה של תלמידים.

    האדמו"ר גם מוכר בזכות השיר המרטיט אותו הלחין עוד בטרם הפך לאדמו"ר "והנה ד' ניצב עליו", כאשר מדובר רק באחד מתוך עשרות לחניו, אשר אותם מחבר מפעם לפעם בעתות רצון וכבר מגיל צעיר.

    מלבד על חסידות וחינוך, בחסידות זוטשקא שמים דגש רב על חלק התורה. האדמו"ר מרביץ תורה רבות בשנים בעיון ובבקיאות, בגמרא ובהלכה. במוצ"ש הקרוב ייערך מעמד סיום הש"ס של החסידות באולמי 'היכלי הפאר' ובהפקת ענק, לכבוד התורה ולומדיה.

    כעת לקראת המאורע מוגש לחנו החדש של האדמו"ר "מרומם" עם מילים מתוך פיוט 'האקדמות' אותו אומרים בשבועות כשעל הביצוע הופקד בעל המנגן הרה"ח אברהם מושקוביץ, יחד עם מקהלת 'ידידים' העולמית ומקהלת הילדים הנודעת 'שיר ושבח' מארה"ב בניצוחו של ר' חיים מאיר פליגמן, לצד אמן כלי הנשיפה אברהם בלטי ובעיבוד משובח של אמן הקלידים והמעבד מוטי כהן.

    מילים:

    "מרומם היא אלקין בקדמא ובתריתא, צבי ואתרעי בן ומסר לן אורייתא", ובתרגום לעברית: מרומם הוא אלוקינו בראשית ובאחרית, ה' רצה וחפץ בנו ומסר לנו את התורה.

    קרדיטים:
    סולן: אברהם מושקוביץ,
    פסנתר עיבוד והפקה: מוטי כהן,
    עיבוד קולי: יעקב רוטבלט,
    מקהלה: ידידים העולמית,
    מקהלת ילדים: שיר ושבח ארה"ב, בניצוחו של ר' חיים מאיר פליגמן,



    0 תגובות