זה השער לעולם התעסוקה שלך

    עפר גדנקן No Comments on זה השער לעולם התעסוקה שלך

    אם אתה רוצה להיות עו"ד מצליח, רואה חשבון בעל יתר כישרון, שמאי מקרקעין משגשג, או מבין גדול בעולם העסקים, לך יש שער כניסה שאיתו השמים הם הגבול להצלחה שלך.
    הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו, מזמין אותך בימים אלו להתחיל את הלימודים במכינה הקדם אקדמית ולתכנן את מימוש חלומך כצעד מעשי ראשון בדרך להצלחה.

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחפשים תוכנית לימודים התואמת את הציפיות והדרישות שלכם? חולמים להתקדם ולהגדיל הכנסות? רוצים להשפיע ולהוביל? חושבים על חינוך משמעותי לדור הצעיר?  או אולי עולם השמאות והמקרקעין מדבר אליכם?

    הקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו מזמינים אתכם בימים אלו, לתכנן את מימוש חלומכם ולהתחיל את הלימודים כצעד מעשי ראשון בדרך להצלחה.

    אנשים רבים מתכננים להתחיל ללמוד לתואר אקדמי על מנת להתמקצע בתחום בו חולמים להצליח או להתקדם במקום עבודה קיים, אך צעד כזה דורש החלטה רצינית והשקעה בתקופת לימודים משמעותית. הבשורה היא שכיום, הקמפוס החרדי אונו מציע מסלולי לימוד לגברים בתארים שונים כמו לימודי משפטים, חלק ממסלולי הלימוד ניתן ללמוד בתקופת זמן מקוצרת של שנתיים וסמסטר. כך למשל קיימות אפשרויות מקוצרות ללימודי חינוך או מנהל עסקים בהתמחות של נדל"ן ושמאות. מגוון תחומים אלו מאפשר כמעט לכל אחד למצוא את המסלול המתאים לו אישית.

    מסלול לימודי הנדל"ן שהפך פופולרי בשנים האחרונות, מציע תחום עניין ועיסוק מרתקים ובעלי אופקים אופציונליים רחבים של הכנסה והתקדמות.

    "נדל"ן הוא שפה מקצועית ומי שרוצה לעסוק בתחום, חייב לדעת לדבר את השפה", אומר ד"ר חיים זיכרמן, ממייסדי בית הספר לנדל"ן של הקריה האקדמית אונו. "מי שמענין אותו תחום שמאות ומקרקעין חייב ללמוד אותו לעומק ולהבין היטב", הוא מוסיף.

    בוגרי הקמפוס החרדי אונו משתלבים בצורה בולטת בשוק התעסוקה, במשרדים הגדולים והמובילים, חלקם מאיישים תפקידים בגופים משפיעים וחלקם יוצאים לדרך עצמאית בה הם נחשבים למובילים בתחומם.

    החלה ההרשמה למכינות החורף לגברים בקמפוסים החרדיים של אונו באור יהודה ובירושלים.

    לפרטים נוספים: 072-223-7551



    0 תגובות