מרן הראש"ל בסיום הש"ס בנתניה: "לשלב לימוד הלכה עם הדף היומי"

    איתי גדסי No Comments on מרן הראש"ל בסיום הש"ס בנתניה: "לשלב לימוד הלכה עם הדף היומי"

    כל המגזרים בעיר נתניה התאחדו לערב חגיגת ביום הש"ס בעיר, בראשות גדולי ישראל שהגיעו להשתתף במעמד הגדול | רב העיר נתניה דיבר במעמד על חשיבות האחדות: הרה"ג קלמן מאיר בר שליט"א, נשא דברים והדגיש את חשיבות האחדות: : "המהר"ם שפירא המשיך את דרך ר"א בן עזריה, שפתח את שערי בית המדרש בפני כל"

    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפי לומדי דף היומי – בני הציונות הדתית לצד חרדים, אשכנזים לצד מזרחים, חסידים לצד בני ישיבות, חגגו יחד את סיום הש"ס בנתניה.

    האירוע נערך ב'היכלי רוזנברג' שבקרית צאנז בנתניה, בהשתתפות הרב הראשי לישראל הראשל"צ הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א, האדמו"ר מצאנז שליט"א והרב הראשי הרה"ג קלמן מאיר בר שליט"א.

    על הבמה הצטופפו מאות רבני העיר ומגידי השיעורים מכל המגזרים.

    הראשל"צ הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א, נשא דברים וקרא לשלב את לימודי ההלכה, במקביל לדף היומי. הראשל"צ סיפר כי אביו מרן הגר"ע יוסף, היה מקפיד ללמוד את הדף היומי.

    כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א, אמר את ההדרן על הש"ס. וקרא לאלפי המשתתפים שיביאו עוד רבים ללימוד הדף היומי.

    הרה"ג קלמן מאיר בר שליט"א, נשא דברים והדגיש את החשיבות של קיום אירוע באחווה ובצוותא הרב ציין שמהר"ם שפירא המשיך את דרך ר"א בן עזריה, שפתח את שערי בית המדרש בפני כל.

    לאחר הסיום ליוו הזמרים אהרן רזאל, מוטי שטיימנץ ומשה לוק  את השמחה בשירה ובנגינה. על החלק הלוגיסטי ניצח משה קייזלר מנכ"ל העמותה לחינוך בלתי פורמלי בעיר.



    0 תגובות