בן גביר: "הציעו לי תפקיד שר במפלגה חרדית וסירבתי": "רצים עד הסוף"

    איתי גדסי 2 Comment on בן גביר: "הציעו לי תפקיד שר במפלגה חרדית וסירבתי": "רצים עד הסוף"

    במזכירות מפלגתה עוצמה יהודית הוחלט כי בבחירות לכנסת ה-23 המפלגה תרוץ עד הסוף. בן גביר חשף במסיבת העיתונאים, כי הוצע לו תפקיד שר במפלגה חרדית, בתמורה לפרישה

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד איתמר בן גביר מראשי "עוצמה יהודית" כינס מסיבת עיתונאים הערב (שני) לאחר החלטת מזכירות המפלגה בה הוחלט, לרוץ בבחירות לכנסת ה-23 עד הסוף. וזאת למרות שבבחירות האחרונות רצה המפלגה והייתה רחוקה מאוד מאחוז החסימה. המפלגה תרוץ תחת הסלוגן "מילה זו מילה"

    בן גביר הצהיר בחגיגיות במסיבת העיתונאים, "הערב אני מודיע לכם וגם לראש הממשלה שמזכירות עוצמה יהודית החליטה שאנחנו רצים עד הסוף כדי לנצח".

    "הציעו לי להיות שר באחת המפלגות החרדיות", חשף בן גביר הערב והוסיף "הציעו לי תפקידים בקרן הקיימת לישראל, בהסתדרות הציונית העולמית, בלשכת עורכי הדין, אפילו תפקיד של שגריר הציעו לי כדי לפרוש אבל אני סירבתי".

    .

    בן גביר הבהיר כי ההצעה הייתה רצינית,  "אנחנו רצים עד הסוף. אני יודע שבסביבת רה"מ הכחישו את ההצעה, אבל הם יודעים טוב מאוד מי הם הגורמים החשובים מהקואליציה שהציעו לי להיות שר מטעם אחת מהמפלגות החרדיות". לדבריו, "יש לנו סיכוי לעבור יותר שלנתניהו יש סיכוי להקים ממשלה. תקראי את השפתיים שלי, אנחנו הולכים עד הסוף"

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      על זה חרבה ירושלים, שהעמידו דבריהם על הדין… מתי תפסיק להיות צודק ותהיה חכם מר בן גביר? בהודעתך קברת את הסיכוי האחרון שהיה לנו להקים ממשלת ימין עם זיקה יהודית חזקה. נפגש בבחירות הרביעיות

    2. 1

      אולי שגריר בעזה, שם ידעו מה לעשות איתו.