המאבד לגרייבר: "למזלי מצא את הכסף אדם ישר והגון" • האזינו

    דוד קליגר No Comments on המאבד לגרייבר: "למזלי מצא את הכסף אדם ישר והגון" • האזינו

    הרב מנחם איבד 7,000 ש"ח באוטובוס, נהג ישר והגון בשם מאיר תורג'מן מצא אותם, בתוכנית 'שתיים בצהריים' הוא מספר לאשר גרייבר על השתלשלות העניינים ועל השליח הצדיק שעזר לו למצוא את האבידה • האזינו

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב מנחם תושב ירושלים שעשה את דרכו אתמול בערב בקווי אגד בירושלים הבחין לפתע כי סכום כסף גדול בסך 7,000 ש"ח שהיה ברשותו אבד.

    בתוכנית 'שתיים בצהריים' הוא מספר לאשר גרייבר שמהרגע שהבחין בדבר חשך עליו עולמו, מדובר היה בסכום כסף שיועד למטרה חשובה והוא היה בדרכו לבצע את העברה הכספית.

    הרב מנחם החל בחיפוש נרחב בנסיון נואש לאתר את הכסף בין קווי אגד השונים שבהם נסע במהלך הערב ולאחר שפנה לאגד ירושלים בטלפון, הומלץ לו על ידי מכרים לפנות למר ששי קרקו שעבד באגד בירושלים ופועל מיוזמתו האישית לסייע למאבדים רבים לאתר את אבידתם.

    במהלך השיחה עם הרב מנחם העלה גרייבר לשידור את ששי קרקו וביקש ממנו לשמוע מה בדיוק היה – ששי מספר כי פנה לברר בסניפים השונים של אגד ולאחר זמן קצר התקבל עדכון מדן סדרן אגד האחראי במשמרת הערב במסוף הר חוצבים שהוא קיבל דיווח ממאיר תורג'מן נהג מסור מקו 57 שבמהלך סריקה שביצע באוטובוס בסיום הנסיעה הוא איתר סכום של כסף.

    הרב מנחם הנרגש שקיבל את העדכון ממר ששי קרקו על מציאת האבידה, מיהר להגיע למסוף הר חוצבים שם המתין לו הנהג המסור מאיר תורג'מן יחד עם דן סדרן המסוף שביצעו אימות נתונים לאימות פרטי זיהוי המאבד והאבידה מסרו לידיו של המאבד הנרגש את סכום הכסף האבוד, ר' מנחם שלא האמין שיזכה למצוא את האבידה הודה נרגשות לנהג על כל המסירות וההשקעה שלו במציאת האבידה והאחריות לדאוג למציאת המאבד, הנוסע שלא הפסיק להודות כתב במקום מכתב תודה נרגש ובו הודה לנהג על השירות היוצא מן הלב למענו ולמען הנוסעים ושיבח את אגד ירושלים שזכו בנהג וסדרן שכאלו.

    האזינו:

    (בתמונה הראשית: ששי קרקו)



    0 תגובות