צוריאל שרון: "75% בציונות הדתית הולכים עם בנט ו-25% עם פרץ"

    אסתי פלד 1 Comment on צוריאל שרון: "75% בציונות הדתית הולכים עם בנט ו-25% עם פרץ"

    צוריאל שרון הבעלים של חברת הסקרים "דיירקט פולס" בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מסביר על התהליכים הפנימיים בציונות הדתית, "יש טראומה בציונות הדתית מהפלת קואליציית ה-61 והסיפור הגדול הוא שריפת הקולות של עוצמה יהודית"

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צוריאל שרון בעלים של חברת הסקרים "דיירקט פולס" התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וסיפר על תוצאות הסקר המיוחד בציונות הדתית: "מה שקורה בציונות הדתית זו לבה בוערת, ששוברת שוויון עם עזיבתו של סמוטריץ' לימין החדש. אנחנו עכשיו רואים 75% הולכים לימין החדש ורק 25% נשארים עם הבית היהודי ועם בן גביר וזה לא נותן להם לעבור את אחוז החסימה".

    הטראומה בימין: "יש טראומה מסויימת בציונות הדתית, ולכן יש פחד לרוץ בשתי רשימות נפרדות ואם אחת לא תעבור את אחוז החסימה, זה יסתום את הגולל על קואליציית 61. הסיפור הגדול זה שריפת הקולות כל בחירות של עוצמה יהודית".

    כמה שווה עוצמה יהודית: "לא יודע אם עוצמה יהודית שווים 80 אלף קולות עדיין, כי אנשים לא זורקים שוב את הקולות לפח. אבל יש כאן לפחות בין מנדט וחצי לשני מנדטים. לומר שאין לציבור הזה זכות לייצוג בכנסת זה לא ראוי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הצדקנות של בנט מעוררת גיחוך… שוב מתבהרת התמונה האמיתית של האיש, איש שטחי, חסר תוכן, שייך לתרבות הסיסמאות החילונית, ולא לתרבות הערכים הדתית.