הערעור כנגד המחבל הקטין: רוצח ינאי ויסמן הי"ד ישלח למאסר עולם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הערעור כנגד המחבל הקטין: רוצח ינאי ויסמן הי"ד ישלח למאסר עולם

    לאחר שביהמ"ש השית רק 35 שנות מאסר כנגד המחבל הקטין (14), שהיה אחד מרוצחי ינאי ויסמן הי"ד, בסניף "רמי לוי" בשער בנימין. ביהמ"ש קיבל את הערעור ופסק כי המחבל ישלח למאסר עולם. עו"ד בלייכר: "קריאה הדחופה לתיקון החוק כך שהחוק יאפשר לעניש גם מחבלים מתחת לגיל 14"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימ"ש הצבאי לערעורים, קיבל לפני זמן קצר את ערעור התביעה הצבאית והטיל עונש של מאסר עולם, על אחד מרוצחי ינאי ויסמן הי"ד שנרצח בפיגוע הדקירה בסניף רמי לוי בשער בנימין.

    נזכיר כי, המחבל קטין כבן 14, הורשע ברצח, ובימ"ש הצבאי השית עליו עונש של 35 שנה בלבד. על החלטה זו הוגש ערעור לבימ"ש הצבאי לערעורים שכאמור התקבל לפני זמן קצר.

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מלווה את המשפחה בירך על פסק הדין "אני מברך על פסק הדין החשוב, פסק הדין מהווה תקדים חשוב לכך שכל טרוריסט יענש במלוא חומרת הדין, ללא כל התחשבות בנסיבות מקלות למינהם. רוצח הוא רוצח ועליו לתת את מלוא הדין גם אם הוא קטין, וטוב שבימ"ש כך פסק".

    עוד הוסיף: "הגעתם של משפחת הנרצח לדיונים סייעה לנתינת העונש הראוי. בהזדמנות זאת אנו חוזרים על הקריאה הדחופה לתיקון החוק כך שהחוק יאפשר לעניש גם מחבלים מתחת לגיל 14."



    0 תגובות