הרב איתן הייזמן: "חלק גדול מהאיחוד הלאומי לא מרוצה מהמיזוג עם בנט"

    אסתי פלד No Comments on הרב איתן הייזמן: "חלק גדול מהאיחוד הלאומי לא מרוצה מהמיזוג עם בנט"

    הרב איתן הייזמן מרבני הציונות הדתית התראיין ל'מהדורה המרכזית' והגן על האחדות עם עוצמה יהודית, "זרקנו לפח 80 אלף קולות. מדובר באנשים שמוסרים את הנפש למען עם ישראל. אבל גם להם אני קורא לשינוי סגנון טוב"

    צילום: פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב איתן הייזמן מרבני הציונות הדתית התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והסביר כי הציבור של האיחוד הלאומי יצביע דווקא לבית היהודי:  "בינתיים הבית היהודי יכול להתמודד עם עוצמה יהודית והוא יעבור את אחוז החסימה, הציבור הדתי והצבור הנאמן של הבית היהודי, יצביע למפלגה והם יעברו. לדעתי חלק גדול מהאיחוד הלאומי לא מרוצה מהמיזוג עם הימין החדש והם יצביעו לבית היהודי. בעז"ה כולם יעברו את אחוז החסימה".

    על הביקורת כנגד עוצמה יהודית אומר הרב הייזמן, "הסגנון של עוצמה יהודית הוא לא מקובל על כולם, אבל 80 אלף קולות הלכו לפח בבחירות האחרונות. מי שמכיר את האנשים בעוצמה יהודית הם אנשים שמסורים נפש לעם ישראל וגם להם אני קורא לשנות סגנון טוב".

    במאמץ של הרגע האחרון: "אני חושב שיוסיפו דמויות חדשות בבית היהודי. יש מאמץ אדיר בשעה זו למצוא עוד דרך לאחד את כולם. גם אם התמונה תישאר כפי שהיא, הבית היהודי יחד עם עוצמה יעבור את אחוז החסימה".



    0 תגובות