הנדל תוקף: "לא מאמין לשום מילה שיוצאת מהפה של אחמד טיבי"

    אסתי פלד 2 Comment on הנדל תוקף: "לא מאמין לשום מילה שיוצאת מהפה של אחמד טיבי"

    ח"כ יועז הנדל בריאיון ל'מהדורה המרכזית' פנה לחברי הכנסת החרדיים והתייחס לבלוק של המפלגות הימין והחרדים, "אני מקווה שהפוליטיקאים החרדים יתפכחו ויפסיקו לחבק את ביבי, הם צריכים להבין שזמנו תם"

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יועז הנדל (כחול לבן) התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ותקף את אחמד טיבי שאיים על כחול לבן כי אם הם ידברו על סיפוח גנץ יהיה יו"ר האופוזיציה, "אני לא מאמין לשום מילה שיוצאת מהפה של אחמד טיבי, הוא פעם עושה דילים עם נתניהו, ופעם מדבר בשמינו. זכותו לומר מה שהוא רוצה, אני לא מאמין לו".

    לטענת הנדל ישנם חברי ימין שעוברים לכחול לבן, "אנחנו רואים ששליש מציבור הימין לא נוח לו עם החסינות של נתניהו וההתעסקות בדברים המשפטיים שלו. יש כרגע הקפאת בנייה בגבעת המטוס בירושלים, גם על העברת כסף לחמאס לא מדברים זו הבעיה שמתעסקים רק בנתניהו ולא כולם מרוצים מזה".

    הנדל פנה למפלגות החרדיות ואמר, "אני מקווה שהפוליטיקאים החרדים יתפכחו ויפסיקו לחבק את ביבי, הם צריכים להבין שזמנו תם, ואנחנו מושיטים יד רחבה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין סיכוי שהימין החדש יעבור את אחוז החסימה

    2. 1

      יש ערבים על האדמה הזאת והם ילכו לבחירות ויממשו את זכותם.השמאל לא יוכל לגבות את הימין או את גנץ,לקחת בכוח אדמות.אבל צריך להסביר לטיבי,שגם הערבים בונים על האדמות האלו שהיומכל הזמן מפורסמות.בקשר לברית הירדן,האדמות שייכות לירדן.והקשר של ישראל עם הירדנים הוא זה שיקבע.טיבי ישראל לא תוותר על חייה פה,וגם אתם לא.ישנרק דרך אחד לראות את הדברים קורים ברוח טובה.בלי איומים ובלי אלימות.