בבית היהודי תוקפים את סמוטריץ' ובנט: "מרסקים את הציונות הדתית"

    איתי גדסי No Comments on בבית היהודי תוקפים את סמוטריץ' ובנט: "מרסקים את הציונות הדתית"

    האיחוד בין הימין החדש לאיחוד הלאומי: במפלגות הבית היהודי ועוצמה יהודית תוקפים את סמוטריץ' ובנט ואת החיבור ביניהם: "בנט וסמוטריץ' חוזרים לטעות המרה של מועד א'. הימין החדש והאיחוד הלאומי מנסים למחוק את הציונות הדתית בחיבור מגוחך שכל כולו כיסאולוגיה"

    הרב פרץ צילום: גילי יערי, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגות הבית היהודי ועוצמה יהודית תוקפים את החיבור בין האיחוד הלאומי בראשות השר בצלאל סמוטריץ' עם הימין החדש של בנט ושקד.

    בהודעה שהוציאו סיעת הבית היהודי בראשות הרב רפי פרץ הם מאשימים את בנט וסמוטריץ בריסוק הנציגות הפוליטית של הציונות הדתית ומכנים את האיחוד 'טעות מרה'. עוד הם טוענים, כי סופו של החיבור לסכן את גוש הימין כפי שאירע בבחירות במועד א': "נחשף פרצופם האמיתי של בצלאל סמוטריץ ונפתלי בנט: ריסוק הציונות הדתית. בנט חוזר לטעות המרה של מועד א' ועכשיו הצטרף בצלאל לטעות החמורה. מתחילת הדרך קראנו לאחדות השורות אך הם העדיפו לפצל את המחנה ולפגוע במחנה הימין כולו. פתאום לא מעניין את בצלאל פריימריז פתוחים, התמודדות דמוקרטית או מיזוג מפלגות, אלא רק הכסא החם בימין החדש. הבית היהודי המאוחד ימשיך קדימה ונודיע על המשך המהלכים בקרוב".

    במפלגת עוצמה יהודית בראשות עו"ד איתמר בן גביר, תוקפים אף הם את האיחוד ואומרים: "לאחר שבנט נטש את הציונות הדתית, מי שמצטרף אליו הוא לא אחר מאשר בצלאל סמוטריץ' – והכל בגלל אגו: סמוטריץ' היה על סף חתימת הסכם עם הבית הבית היהודי המאוחד הלילה, ורק בגלל המקום הרביעי שלא הובטח באופן סופי לאופיר סופר הוא החליט לעבור לבנט ושקד ולהצטרף למי שנטשו אך לא מזמן את הציונות הדתית".

    עוד נמסר מעוצמה יהודית כי: "הימין החדש והאיחוד הלאומי מנסים למחוק את הציונות הדתית בחיבור מגוחך שכל כולו כיסאולוגיה. סמוטריץ' היתל בציבור במשך כל השבועות האחרונים בהצהרותיו על חיבור, אחדות, פריימריז ומיזוג, אבל מסתבר שכל ההצהרות היו כדי לקבל מקומות ראשונים ומשודרגים. עוצמה יהודית והבית היהודי יפעלו לטובת שילוב גורמים נוספים ברשימת הציונות הדתית וביחד נביא לנצחון הימין בבחירות".



    0 תגובות