הגרש"מ עמאר לנשיא פוטין: "פעל לשחרור הישראלית"

    איתי גדסי No Comments on הגרש"מ עמאר לנשיא פוטין: "פעל לשחרור הישראלית"

    לאחר שאביה הגיע להתברך אצלו, פונה הראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א במכתב נרגש אל הנשיא פוטין שיפעל לשחרורה של נעמה יששכר הכלואה ברוסיה: "המאסר שלה מעורר כאב וצער אצל כל עם ישראל. עיני המשפחה נשואות אליך, שתרחם עליה, ותחון אותה בחנינתך וברכת ההורים וכל ישראל תהיה עטרת לראשך"

    מרן הראשל"צ הגרש"מ עמאר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר הגיע אביה של הישראלית הכלואה ברוסיה, נעמה יששכר, להתברך במעונו של הראשון לציון הגאון הרב שלמה משה עמאר שליט"א. הגרש"מ עמאר שמע במשך דקות ארוכות את צערם של המשפחה בכליאת בתם בתנאים קשים והרעיף מברכותיו על נעמה וחיזק את בני המשפחה מול ההתמודדות הקשה.

    לאחר מכן כתב הראשון לציון מכתב מיוחד לנשיא רוסיה ולידמיר פוטין בו הוא מבקש שיחון את נעמה מהעונש הקשה שנגזר עליה (שבע וחצי שנות מאסר).

    במכתבו פתח הראשון לציון: "לכבוד האדם הנכבד והנעלה מר ולאדימיר פוטין נשיא המדינה הגדולה רוסיא. החיים והברכה ילווך לעד. אני פונה למעלת כבוד הנשיא על דבר הבחורה נעמה יששכר תחי', שהיא בבית כלא ברוסיא ע"פ בית המשפט שם. ואני רואה את צערם העמוק של הוריה ובני משפחתה. והאמת היא שהמאסר שלה מעורר כאב וצער אצל כל עם ישראל. עיני המשפחה נשואות אליך, שתרחם עליה, ותחון אותה בחנינתך", כתב הראשון לציון ובירך, "וברכת ההורים וכל ישראל תהיה עטרת לראשך. אנא אדוני הנכבד, ממרום מעמדך הבינלאומי, יהמו רחמיך על הבחורה ועל משפחתה, לומר די לצערם ולסבלם", סיים הראשון לציון הגרש"מ עמאר את מכתבו שנשלח לנשיא פוטין.

    WhatsApp Image 2020-01-14 at 10.54.36



    0 תגובות