אוהבים חלווה? מצפה לכם חוויה בליגה אחרת!

    עפר גדנקן No Comments on אוהבים חלווה? מצפה לכם חוויה בליגה אחרת!

    יצירה חדשה מבית מותג הוופלים והעוגיות 'מן' : עוגיות חיטה מלאה בטעם חלווה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את העוגיות מחיטה מלאה של המותג מן אין אחד שלא מכיר. הן אהובות, נימוחות ובעיקר נוסטלגיות, מזכירות לנו רגעי ילדות מתוקים ומאושרים.

    לאור הצלחת המוצר המוביל, החליטה החברה להרחיב את המגוון ולהשיק מוצר נוסף  לאוהבי החלווה: עוגיות חיטה מלאה בשילוב טחינה אמיתית..

    כישראלים טעמי טחינה וחלווה עושים לנו תמיד טוב על הלב. הטחינה היא חלק מהזהות הקולינרית הישראלית, דומיננטית ואהובה במטבח הישראלי. וכשמתווספים אליה חומרי גלם איכותיים כמו קמח מלא וכל הטוב הזה ביחד מגיע לעוגיות- מתקבלת יצירה ערבה שמשאירה טעם של עוד…

    "כמי שלאורך שנים אמונים על ייצור ואספקה של הטוב ביותר לקהל לקוחותינו, ומתוך היכרות רבת שנים של המגזר וההעדפותיו", אומר מנכ"ל החברה מר אבי פקר,  "החלטנו להעשיר את מגוון העוגיות שלנו ולהוסיף לסדרת העוגיות מקמח מלא – עוגיות מקמח מלא עם טחינה אמיתית,  עוגיות עשירות בטעם חלווה מפנק שיעניקו לחובבי החלווה חווית טעמים אותנטית . במסגרת הרכבת המתכון ערכנו מבחני טעימה ובדיקות על מנת להגיע לטעם ולפריכות המדויקת. הפידבקים שקיבלנו היו נלהבים ביותר ואני צופה כי העוגיות הללו יהיו אחד מהמוצרים המובילים של חברת מן".

    כמו כל המוצרים מבית "מן", גם העוגיות בטעם החדש עשויות מחומרי גלם איכותיים ביותר – 100% קמח מלא בתוספת טחינה אמיתית ומשובחת, ללא חומרי טעם וללא תמציות.

    המוצרים בהשגחת הרב לנדא והרב שבח רוזנבלט שליט"א, להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות



    0 תגובות