טיבי להנדל: "אם תדברו על סיפוח הבקעה – גנץ יהיה יו"ר האופוזיציה"

    איתי גדסי 1 Comment on טיבי להנדל: "אם תדברו על סיפוח הבקעה – גנץ יהיה יו"ר האופוזיציה"

    ח"כ אחמד טיבי זעם על האמירות של יועז הנדל מכחול לבן בעד סיפוח הבקעה ואיים, כי אם כחול לבן תתמוך בסיפוח גנץ יהיה יו"ר האופוזיציה, "לא תגיעו לראשות הממשלה" אמר טיבי והוסיף כי זו עמדת הרשימה המשותפת

    אחמד טיבי צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) בדיון של הוועדה המסדרת בהשתתפות כלל חברי הכנסת מכל סיעות הבית, התייחס ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) לדבריו של ח"כ יועז הנדל (כחול לבן) על התמיכה של כחול לבן כביכול בסיפוח בקעת הירדן. טיבי פנה להנדל ואמר לו: "תמשיכו לדבר על סיפוח בקעת הירדן. אולם אם תתקדמו עם התוכנית הזו, ח"כ בני גנץ יישאר יו"ר האופוזיציה".

    בדיון הסוער בוועדה על הקמתה של וועדת הכנסת שתדון בהצעת החסינות לראש הממשלה אמר ח"כ מיקי זוהר: "היום 61 ח"כים חטפו את הכנסת בתקופת פגרת הבחירות. היום בוטלה ועדת ההסכמות שלא קיימת יותר. אתם עושים ככל העולה על רוחכם ברוב של כנסת שאיבדה את אימון הציבור".

    זוהר הצהיר כי הליכוד יחרים את הוועדות: "אמליץ לכל ראשי סיעות הקואליציה להדיר רגליהם מהכנסת עד הבחירות. לא נקח חלק באף וועדה ולא נהיה חברים באף וועדה ולא נקח חלק באף הצבעה. נשאיר את הכנסת כולה ביידים שלכם יש לכם אור ירוק לעשות משה אתם רוצים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הלוואי אמן כן יהיה רצון שגנץ יהיה יושב ראש של האופוזיציה של האופוזיציה של האופוזיציה הלוואי אמן