מול ביתו של חולדאי; מחאה נגד תחב"צ בשבת

    ישראל רובין No Comments on מול ביתו של חולדאי; מחאה נגד תחב"צ בשבת

    מאות מפגינים הגיעו אמש (מוצאי שבת) למחות כנגד הפעלת קווי תחבורה ציבורית בשבת מול ביתו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כ-200 איש הגיעו אמש (מוצאי שבת) להפגנה חמישית מול ביתו של רון חולדאי, למחאה כנגד 'קוי השבת' אותם הוא מוביל בערים שונות בגוש דן.

    מארגני המחאה מספרים שהמפגינים הגיעו למרות הקור במטרה לקרוא לראש העיר לעצור את המהלך.

    בין המפגינים היה גם הרב דניאל שרשבסקי, רב הישוב רחלים, שעמד בדבריו על ערכה של השבת ופנה לחולדאי: "אנחנו רוצים לאחר למר חולדאי שיזכה להתחבר אל השבת כמו שכל עם ישראל מתחבר אל השבת ומתחבר אל ריבנו של עולם, שיזכה להוסיף קדושה בעיר הקודש תל אביב".

    אחריו דיבר גם הרב משה יונגשטיין, ראש ישיבת דגל ירושלים שאמר: "כמה שאנחנו יותר נתאמץ על השבת ובאמת נביע אותה בפומבי שהיא לא של הדתיים, היא של כל עם ישראל. חולדאי תתעורר השבת היא של כלל ישראל, היא לא רק שלך. תשמור על הערכים האלה כדי שבאמת תהיה לך זכות להיות חוליה ממשיכה את ההיסטוריה המפוארת של עם ישראל".

    נזכיר כי לאחר חודש בו התקיימה הפגנה מידי מוצאי שבת מול ביתו של חולדאי, בשבוע שעבר לא התקיימה ההפגנה עקב סירוב המשטרה לאשר את המחאה.

    יעקב בן חמו, ממארגני המחאה: "אנחנו שמחים לראות שהמשטרה חזרה לאשר את הפגנת המחאה השבועית מול ביתו של חולדאי, למרות הנסיון לסתום לנו את הפה מצד גורמים מסוימים. הגענו לפה גם השבוע, ונמשיך להגיע ולפעול כדי למחות ולקרוא לחולדאי לעצור את המהלך האנטי דמוקרטי הזה".



    0 תגובות