נתניהו תוקף: "ממציאים כללים וחוקים חדשים – חוקי ביבי"

    איתי גדסי 9 Comment on נתניהו תוקף: "ממציאים כללים וחוקים חדשים – חוקי ביבי"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לכחול לבן אין מה להציע אז הם מתעסקים ב'רק לא ביבי'. ממציאים כללים וחוקים חדשים שתקפים רק לביבי. חוקי ביבי. לא מעניין אותם שהיועץ המשפטי לכנסת נמצא בניגוד עניינים חריף. לא אכפת להם, הם איבדו את הבושה, כשהמטרה היא להפיל את ממשלת הימין בראשותי – כל האמצעים כשרים"

    צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שב ותוקף את מפלגת כחול לבן על העיסוק בנושא החסינות ואת היועץ המשפטי לכנסת עו"ד אייל ינון על רקע מעורבותו בהקמת ועדת הכנסת שתדון בבקשת נתניהו לחסינות פרלמנטרית מהעמדה לדין: "תשמעו סיפור. אני רוצה לספר לכם מה תראו בימים הקרובים עד הבחירות: כחול לבן יודעים שהם לא יוכלים לנצח אותנו, מול ההישגים האדירים אליהם הובלתי את מדינת ישראל אין להם מה להציע. הם התנגדו להוצאת הגז ואנו הוצאנו את הגז ונזרים מיליארדים לקשישים לבריאות ולחינוך. הם התנגדו למאבק שניהלתי כנגד הסכם הגרעין עם איראן, אני נאבקתי וארה"ב יצאה מההסכם. הם דגלו בעקירת יישובים ואני הבאתי הכרה אמריקנית בירושלים, ברמת הגולן ובחוקיות ההתיישבות. המעשים שלנו ניצחו והתיאוריות שלהם קרסו".

    עוד הוסיף נתניהו: "הם גם רוצים שנשכח שהם כמעט הקימו ממשלת מיעוט עם אחמד טיבי. בזמן שאנחנו לפני צעדים היסטוריים נוספים שאני עובד עליהם למען מדינת ישראל הם עסוקים ב'רק לא ביבי'. וכדי לממש אתזה הם ממציאים כללים וחוקים חדשים שתקפים רק לביבי. חוקי ביבי. לא מעניין אותם שהיועץ המשפטי לכנסת נמצא בניגוד עניינים חריף שרעייתו היא פרקליטה בכירה בצוות התביעה שתפר את התיקים ההזויים נגדי. היא תובעת אותי, והוא מכריע בהגנה שלי. נסו לדמיין את ההיפך, אם רעייתו הייתה פרקליטה בכירה בצוות ההגנה שלי, היו אומרים מיד שזה לא רק ניגוד עניינים חריף אלא מרמה והפרת אמונים בנסיבות מחמירות, היו פותחים תיק 5000".

    עוד מוסיף נתניהו ותוקף את ינון: "היועמ"ש וזוגתו אומרים שהם לא דיברו על התיק שלי, התיק המפורסם בתולדות המדינה וששניהם עוסקים בו. אתם מאמינים לו? הם חושבים שאנחנו טיפשים?. לא אכפת להם, הם איבדו את הבושה, כשהמטרה היא להפיל את ממשלת הימין בראשותי כל האמצעים כשרים. שלא תטעו, בשבועות האחרונים כחול לבן יעסקו רק בזה, כי אין להם שום דבר אמיתי להציע מול ההישגים הכבירים שלנו. אז אם זה כל מה שיש להם להציע, שיהיה להם לבריאות. אנחנו נמשיך בעשייה ואנחנו ננצח".

    כזכור, נחשף כי רעייתו של ינון, בתפקידה כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עסקה בתיקים כנגד ראש הממשלה. מה שמצביע, לדברי נתניהו וחכי"ם מהליכוד – על ניגוד עניינים מובהק. בנוסף, דווח בימים האחרונים כי יועמ"ש הכנסת הוא אחד ממאות עדי התביעה בתיקי ראש הממשלה נתניהו.



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      ביבי עסוק רק בביבי. לא באזרחים. שילך הביתה.

      1. אין על בייבי עושה עושה וימשיך לעשות יינשעלה

    2. 8

      ביהי. בענין הקשישים והחינוך אתה בחיים לא תזרים יותר ממה שיש עכשיו.אל תמכור לי לוקשים.מעל 30 ילד בכיתה במשך 10 שנות שלטונך ? . קצבת זקנה לא עלתה באגורה שחוקה בשבע השנים האחרונות אך משכורתם של הבכירים קפצה באלפי שקלים. קצת אמת וענווה רק תועיל לכולנו. אבדת את זה !!!

    3. 7

      אדוני ראש הממשלה החשוד . תפסיק לילל. הרי איין כלום . סים את השיר לשפן יש בית זה יעזור לך.

    4. 6

      אני מקוה שהעבריין והנוכל נתניהו ומשפחתו המטטרללת והמושחתת תכוף כבר לכל הרוחות.
      לולא הבבונים המרוקאים נתניהו כבר מזמן היה בכלא.

    5. 5

      לא שמת לב..שהממשלה שלך נפלה מזמן?
      זו ממשלת מיעוט.
      הזויה יש לומר. שבה חכים מתמנים לשרים לא לפי כישורים או לפי תמיכה בעם אלא לפי נאמנות. ובריתות..( נכון בנט? ואוחנה?)
      של האדם שהודח בקלפי, כמו שהוא בקש

    6. 4

      ביבי עשית הרבה בשביל המדינה תמשיך להלחם
      אתא עוד יכול לתרום הרבה

    7. 3

      בן אדם מטורף וחולה נפש הביב הזה.
      לא חוקי אולמרט? חיים כץ? דוד ביטן?
      מעניין אותו רק מעצמו!

      לכלא!!

    8. 2

      מי שמדבר. אתה אדוני עסוק רק בפלילים במקום בלהיות ראש ממשלה של כל העם. ולא של החלקים הנוחים לך. אין דבר יותר גרוע שקרה לעם הזה חוץ מהמלחמות והטרור. אתה לקחת את החוסן של העם הזה וריסקת בלי בושה,. אתה מרמה ומחסל כל חלקה טובה במדינה הזאת. ובשביל מה??? בשבילך והמשפחה המופרעת שלך. מי צריך אויבים כשראש הממשלה הוא האויב הגדול ביותר של העם הסה. תתביש, תתביש, תתביש.