- רדיו קול חי - -

התרגשות בעולם התורה: חידון "הלכה למעשה" של תש"פ יוצא לדרך • כל הפרטים

לאחר כל סיומי הש"ס ובתזמון נפלא עם פתיחת לימוד הש"ס מחדש במסכת ברכות מתחילים את האתגר התורני הגדול בעולם "חידון הלכה למעשה" והפעם על הלכות ברכות מסימן קנ"ח ועד סימן רל"ט.

במשך התקופה האחרונה נבחנו מאות מתמודדים ומתוכם נבחרו עשרות רבנים ואברכים מצויינים שגילו בקיאות נפלאה בפסקי השו"ע, הרמ"א, המשנה ברורה, ביאור הלכה ושער הציון.

בחידון שישודר זו העונה השלישית ובהנחייתו של מרדכי לביא הוכתרו כבר שני מנצחים, בשנת תשע"ח היה זה הרב יניב חן, ובתשע"ט הרב משה ספרין, בין לבין נערך גם חידון ההלכה של אירופה בו הוכתר בפריז הרב יהושע ברדא וכעת ההכנות בעיצומן לקראת עונה מותחת, דרמטית, ומחכימה כאחד.

ר' אייל בן זיקרי מספר כי הרבנים המתמודדים דבוקים למשנה ברורה יום וליל ולומדים בהתמדה מדהימה ומתרגשים מאוד לקראת התוכנית הראשונה שתהיה כמובן מיוחדת וחגיגית כיאה למסורת.

הגאון הרב אופיר מלכא מוסר כי כמו כל שנה הוא מתפלל ומייחל להצלחת כל הרבנים המתמודדים ומודה על קידוש השם הגדול ש'קול חי' עושה בחידון 'הלכה למעשה'.

מי יהיה חתן הלכה למעשה לשנת תש"פ?! אתם מוזמנים להאזין ולעקוב, התוכנית הראשונה תשודר ביום ראשון הקרוב בשעה 21:00 ובשבועות שלאחר מכן מידי יום ראשון בשעה 22:00.