קרעי קורא לציבור לפנות ליחידה למאבק בגזענות ולהתלונן על קושניר

    איתי גדסי 6 Comment on קרעי קורא לציבור לפנות ליחידה למאבק בגזענות ולהתלונן על קושניר

    ח"כ קרעי יוצא להגנת הראש"ל לאחר שהיחידה למאבק בגזענות פנתה אליו, על דברי קודשו כנגד העלייה של גויים מרוסיה. ח"כ קרעי קורא לציבור להחזיר תשובה לליברמן ולהתלונן כנגד ישראל ביתנו

    שלמה קרעי צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפנייה חסרת התקדים של היחידה הממשלתית למאבק בגזענות, למרן הראש"ל הרב יצחק יוסף על דבריו נגד העלייה הרוסית בחלקה שהביאה גויים גמורים לארץ ישראל. חה"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) יוצא להגנת מרן הראש"ל ותוקף את ההתנהלות של ליברמן.

    וכך כותב קרעי: "שימו לב לחוצפה. ככל הנראה, אנשי "ישראל ביתנו" שלחו מאות תלונות נגד הרב הראשון לציון ליחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות. היחידה פנתה לרב להתייחסות למרות שהרב כבר הבהיר את דבריו".

    קרעי הוסיף "כנראה שאזרחים רבים לא מודעים לפועלה של היחידה. אני מקווה שלא מדובר רק בניסיון לחסום את חופש הביטוי למי שנמצא בצד הלא נכון של המפה הפוליטית".

    קרעי קורא לציבור לאור בדיקה אישית שהוא עשה בנושא, "פניתי ליחידה ואני קורא לכם לשלוח לכתובת המייל הזו עכשיו [email protected]

    תלונות על הסרטון האנטישמי של אלכס קושניר מישראל ביתנו ועל כל התבטאות שתמצאו מצד מחולל השנאה הראשי ליברמן, וחבריו".

    כדי שנהיה במעקב, שילחו עותק מהתלונה גם לכתובת המייל שלי:
    [email protected] זה חשוב. הפיצו. קורא קרעי לציבור.

    בסיום דבריו כותב קרעי, "אם ישראל ביתנו החליטו "להטריל" את היחידה הממשלתית הזו, כדאי מאוד להראות שזה לא רציני ולהשיב באותה הצורה".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      נכון הדבר.יש עולים מרוסיה דתיים ולא דתיים שתורמים למדחנה .מאידך הגיעו הרבה גויים שפייכ בוק מעבירים מסרים אנטישמיים ברוסית .וראינו את הסרטון של קושניר .גזעני אנטישמי ברמה נמוכה .
      אז טוב לדעת שיש..יחידה ממשלתית למאבק בגזענות .הגיע הזמן לדווח על המסיתים שמזמינים מדבירים ותותחים לחסל את הדתיים כמו ברוס יה הבולשביקית .
      תודה על המידע .
      בושה שהזמינו את הראשלצ אל הצאר בבית המשפט .

      1. אף אחד לא רוצה לחסל אתכם החרדים. פשוט נמאס לנו לעבוד קשה ללכת לצבא להילחם, ולראות אתכם מקבלים תקציבים מזיעת אפנו לא עובדים, לא לומדים מקצועות שחיוניים גם לכם וגם למדינה עוד מכתיבים לנו איך לחיות. נמאס לנו לשליטה שתפשתם במדינה כשאינכם ממלאים את חלקכם בנטל. אז צא מהקטע המתבכיין לך ללמוד פיזיקה מתמטיקה אנגלית כימיה וכלכלה ולך לעבוד כמהנדס, מדען, שרת בצבא ואני מבטיח לך שאף אחד לא יתנכל לכם

    2. 3

      שימו לב, המתקיפים בכלל לא שמעו ולא קראו מה אמר הרב יוסף. הוא דבר מאוד יפה ודרור. האשימו אותו בקלילות וזו ממש עלילת דם חדשה.