מרן הראש"ל: "ישנה עלייה מבורכת וישנה עלייה שהביאה אנטישמים"

    איתי גדסי No Comments on מרן הראש"ל: "ישנה עלייה מבורכת וישנה עלייה שהביאה אנטישמים"

    לאחר הסערה וההסתה שהובילה "ישראל ביתנו" כנגד דברי קודשו של מרן הראש"ל, מבהיר הרב את דבריו ומסביר את סוגי העליות שבאו מרוסיה לישראל: "ישנה עלייה מבורכת של מאות אלפי יהודים שמסרו את הנפש שלהם בברית המועצות, הם ואבותיהם וכל אותם אסירי ציון" | מאות מתלמידי מרן צפויים להגיע לביתו ולקיים במקום עצרת מחאה וזעקה על כבוד התורה

    צילום: לוי נאזרוב
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מכונת ההסתה המשומנת שהפעילה "ישראל ביתנו" כנגד יהודים וגויים מחבר העמים החיים בישראל, על דברי קודשו של מרן פוסק הדור הראש"ל רבי יצחק יוסף שעומד בפרץ מול גלי העלייה של גויים מרוסיה מכוח פרצה בחוק "שבות" בנוסף לאנטישמיות הנודפת מחלקים מהם לאחרונה כנגד מצוות של יהודים בארץ ישראל.

    הערב (שני) יוצא הראשון לציון הרב הראשי לישראל במסר מפייס כלפי יהדות רוסיה ומסביר את דבריו ליהודי רוסיה: "כידוע ישנם שני סוגי עלייה שעלו מברית המועצות. ישנה העלייה המבורכת של מאות אלפי יהודים שמסרו את הנפש שלהם בברית המועצות, הם ואבותיהם וכל אותם אסירי ציון, שברוך ה' זכינו ועלו פה לארץ ישראל ואנחנו מקבלים אותם באהבה ובחיבה רבה", אומר מרן.

    מנגד מסביר מרן הראש"ל, "אבל ישנה עוד עלייה נוספת, לא נתכחש לכך, עלייה של אותם של אינם יהודים, לא רק שאינם יהודים (מי שלא יהודי צריך לכבד אותו ולאהוב אותו, חביב בן אדם שנברא בצלם), אלא ישנם כאלו שאינם יהודים ואפילו מפתחים שנאה כלפי היהדות, כלפי כל דבר שבקדושה", אומר מרן ומסביר כי "עליהם אנחנו דיברנו שהעלו כמה כאלו לצערנו הרב וגרמו לכל מיני הסתה נוראה כנגד היהדות".

    "אבל אותם אלו שעלו אסירי ציון ומאות אלפי יהודים שעלו במסירות נפש אנחנו מחבבים אותם ומכבדים אותם" מבהיר מרן.

    "אני קורא לכל עולי רוסיה שלא ייקחו את ההסתה שעושים היום כמה אחדים בעקבות הדברים שלנו וניצלו את הדבר לאינטרסים פוליטיים והם מסיתים ומדיחים, שלא ישימו לב אליהם" מפציר מרן הראש"ל בהודעה המיוחדת ליהודי רוסיה.

    בסיום דבריו אומר מרן ליהודי רוסיה, "שידעו את האמת, אנחנו אוהבים אותם ואני מברך את כל העולים שיבורכו מפי עליון ושיעלו מעלה מעלה, יהיה להם ברכה והצלחה הקב"ה ימלא משאלות ליבם לטובה ולברכה אמן ואמן".

    בתוך כך, תלמידי מרן הראש"ל יוצאים במחאה על כבוד התורה, כנגד ההסתה השקרית מצד רודפי הדת כנגד מרן פוסק הדור. מחר (רביעי) צפויים להגיע מאות מתלמידיו ובני תורה רבים מתחת לביתו של מרן לחזק את ידיו ולהביע מחאה כנגד רדיפת התורה.

    WhatsApp Image 2020-01-07 at 22.46.09



    0 תגובות