הרס הדת והשבת • צפו: מאות מוחים כנגד אישור תח"צ בשבת ביהוד

    איתי גדסי No Comments on הרס הדת והשבת • צפו: מאות מוחים כנגד אישור תח"צ בשבת ביהוד

    מאות מתושבי העיר יהוד הגיעו הערב לבניין העירייה במחאה על אישור הצטרפות למערך התחבורה הציבורית בשבת קודש של עיריית תל-אביב. המוחים לא אושרו להיכנס בניגוד לחוק לאולם הדיונים. בחוץ שרו המוחים שירי שבת וקדושה וקראו לא לאשר את המהלך האנטי יהודי

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לדיראון עולם: מועצת העיר יהוד-מונסון אישרה הערב (שני) את ההצטרפות למערך התחבורה הציבורית של העיר תל-אביב שמופעלת בעיצומה של שבת קודש.

    מאות מוחים מהציבור הדתי בעיר יהוד, הגיעו הערב לבניין העירייה במחאה על אישור חילולי השבת בעיר ע"י אישור להקמת תחבורה ציבורית בשבת בעיר. מאות המוחים הגיעו לרחבת העירייה, אך בניגוד לחוק ראש העיר הורתה לסגור את אולם המועצה לציבור, שם תאושר התחבורה בשבת. ההמונים החלו לשיר שירי קודש בחוץ וקראו שלא לאשר בעיר חילולי שבת.

    בהצבעה במועצת העיר על חילולי השבת בעיר הצביעו נגד, הבית היהודי 3 נציגים הצביעו נגד, בנוסף שימי בונפיל סגן ראש העיר וערן קקון תרבות תורנית הצביעו נגד אישור חילולי השבת.

    גם יוסי חזן רשימה עצמאית, וחיים מימון רשימה של יוסי בן דוד נגד חילולי השבת.

    ויקטור גנח מאיכות הסביבה בעד תחבורה ציבורית בשבת.

    התרגיל המכוער שעשו לתושבי העיר היה בעת שהעבירו את דיוני המועצה למרתף העירייה ולא לאולם הדיונים הגדול, שיכל היה לאכלס את כל המוחים שיכולים כחוק לצפות בדיוני המועצה.



    0 תגובות