עמידרור: "ייקח למחליף של סלימאני עשור כדי להגיע לרמה שלו"

    אסתי פלד No Comments on עמידרור: "ייקח למחליף של סלימאני עשור כדי להגיע לרמה שלו"

    האלוף במיל' יעקב עמידרור בריאיון ל'מהדורה המרכזית' הרחיב על חיסול הארכי טרוריסט: "סולימאני צבר נסיון רב, תחכום, והוא הכיר את כל הזירה לפרטי פרטים. למחליף שלו יקח עשור לפחות כדי להגיע לרמה שלו. מבחינת ציר הטרור זו אבידה שאין לה תחליף"

    10:47
    16.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "והיה כי ישאלך בנך": בשורה טובה או רעה?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האלוף במיל' יעקב עמידרור וראש המל"ל לשעבר התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן הסביר את הרקע לחיסול סלימאני: "דבר ראשון הם הרגו אמריקני שזה מאוד משנה אצל האמריקנים, וגם הם ניסו להשפיל את האמריקנים זה מה שחמינאי אמר על טראמפ שהוא לא מסוגל לעשות כלום. והניסיון של הפריצה לשגרירות וזה הזכיר להם השכחות וכנראה שגם היה מידע על פיגוע גדול שמגלגל סלימאני".

    על התקיפות הצפויות של איראן: "יש הרבה מאוד מטרות איראניות שקרובות לאיראן. הבעייה היא לא כמות המטרות. האיראנים צריכים להחליט מה עושים? זה וויכוח פנימי איראני. טראמפ כבר הזהיר על 52 מטרות שהוא יתקוף ואני בטוח שהם לא ירצו לנסות את טראמפ".

    על האיש קאסם סלימאני אומר עמידרור:  "סולימאני צבר נסיון רב, תחכום, והוא הכיר את כל הזירה לפרטי פרטים. למחליף שלו יקח עשור לפחות כדי להגיע לרמה שלו. מבחינת ציר הטרור זו אבידה שאין לה תחליף".



    0 תגובות