בשורה לעובדי אלקטרה: הסכם קיבוצי נחתם בין אלקטרה להסתדרות הלאומית

    ישראל רובין No Comments on בשורה לעובדי אלקטרה: הסכם קיבוצי נחתם בין אלקטרה להסתדרות הלאומית

    ההסתדרות הלאומית ואלקטרה מוצרי צריכה חתמו על הסכם קיבוצי שמביא איתו שיפור תנאים משמעותי לכ-950 עובדי החברה

    יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית ומר צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ההסתדרות הלאומית מר יואב שמחי, יו"ר ועד עובדי אלקטרה הגברת מירי היינה והנהלת אלקטרה מוצרי צריכה, חתמו היום (שני), בסיומו של משא ומתן, על הסכם קיבוצי פורץ דרך המעניק ל-950 החברה שיפור ניכר בתנאי השכר, הרווחה ותנאי העבודה ובכך מעניק ביטחון תעסוקתי לעובדי החברה.

    מירי היינה, יו"ר ועד העובדים: "אני מברכת על התוצאה ועל ההסכם הקיבוצי החדש שמביא איתו בשורות יוצאות דופן לעובדי החברה. שיפרנו את תוספות השכר, שיפרנו את המענקים לעובדים, הגדלנו את הפרשות המעסיק לקרן ההשתלמות, שיפרנו באופן משמעותי את תנאי הרווחה והגדלנו את ההטבות השונות. ההסכם הקיבוצי שם את עובדי החברה במרכז ו-ועד העובדים גאה על הישג משמעותי זה".

    יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי: "אנחנו נתנו את הכלים אבל הכל מתחיל מוועד העובדים שראוי לכל הערכה. בסוף כולנו משפחה אחת גדולה והדבר ניכר כאן לאורך כל הדרך".

    ענת ברקן, סמנכ"לית משאבי אנוש, אלקטרה מוצרי צריכה: "ההסכם החדש משלב שיפורים מהותיים בתחום רווחת העובדים, תנאי השכר ומענקי מצוינות על בסיס הישגי העובד והחברה, והוא נחתם מתוך שיתוף פעולה פורה בין ההנהלה ונציגות העובדים ומשקף אמונה במרכזיות עובדינו, בהצלחת החברה ובהמשך ההצלחה העסקית".



    0 תגובות