הדרך עלך ולא נתנשי מנך

    עפר גדנקן No Comments on הדרך עלך ולא נתנשי מנך
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבבות חגגו שלשום בערב בהיכל ארנה בירושלים, את המעמד המרכזי לסיום המחזור השלוש עשרה בתלמוד הבבלי, והתחלת מסכת ברכות במחזור הארבע עשרה. אלפים התקבצו לשמחתה של הישיבה העולמית של הדף היומי, שנוסדה בכנסיה הגדולה של אגודת ישראל בחודש אלול תרפ"ג, על ידי מרן הגאון ר' מאיר שפירא זצ"ל, רבה של לובלין.

    בליבו של מעמד התורה הכביר, הוענקה אות הוקרה לבכירי מכבי שירותי בריאות, אנשי החסד, האמונים על צורכי הציבור ובריאותו, ומובילים את שירותי הרפואה: פרופ' משה רוח, יו"ר הנהלת מכבי; הרב שמחה שטיצברג, חבר הנהלת מכבי, חבר דירקטוריון אסותא וחבר הנהלת העיר בני ברק; הרב חיים פרוינד, חבר הנהלת מכבי ומנכ"ל עזר מציון;  מר גידי לשץ, ראש מחוז ירושלים והשפלה; והרב משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי במכבי.

    תעודת ההוקרה ניתנה לאות על השינוי העצום שחוללה מכבי בירושלים בתחום הבריאות, בהובלת ראש המחוז, מר גידי לשץ. שינוי זה מתנהל בעידודם של רבני העיר והקהילות בעיר, אשר מתוך היכרות עמוקה, סוללים את הדרך להתאמת השירותים לצרכי הקהילות בירושלים. הודות לעבודת הקודש של מכבי, זוכים התושבים לשירותי בריאות מומחים, המתאימים ברגישות רבה לאורחות חייהם, ומסייעים לשמור על בריאותם בבחינת 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם'. ברגש ובעמל רב, שוקדת מכבי על חיזוק החיבור העוצמתי לחבריה, בני ירושלים ולומדי התורה, מרחיבה למענם את מרכזי השירות המקצועיים, מכוננת מפגשי בריאות על טהרת הקודש והצניעות, שלובה עימם ומתרגשת בשמחתם – שמחת גומרה של תורה.



    0 תגובות