השמאל במאמצים להקים את ועדת הכנסת

    איתי גדסי 3 Comment on השמאל במאמצים להקים את ועדת הכנסת

    סיעת כחול לבן במאמצים להקים את ועדת הכנסת כבר בשלב זה בכדי לדון בבקשת החסינות לנתניהו, בליכוד מתנגדים. יועמ"ש הכנסת ויו"ר הכנסת צפויים להכריע

    צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד איל ינון, צפוי להכריע היום (ראשון) האם ניתן להקים כעת ועדת כנסת. זאת לאחר דרישת סיעת "כחול לבן" בשבוע שעבר להקים את ועדת הכנסת כבר בשלב זה, על מנת לדון בבקשת החסינות של נתניהו. בכחול לבן מאיימים כי באם לא יינתן להם להקים את הוועדה הם יעתרו לבית המשפט העליון.

    היום ייפגש יו"ר הוועדה המסדרת של הכנסת אבי ניסנקורן עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין (הליכוד), כדי לקבל את הסכמתו להקים את ועדת הכנסת. ניסנקורן מתכוון למסור בפגישתו עם יו"ר הכנסת ויועמ"ש הכנסת מכתבים מראשי סיעות המייצגים 65 חברי כנסת, התומכים בהקמת ועדת הכנסת ודיון בבקשת החסינות, וכן בהקמת ועדות קבועות נוספות שיפקחו על עבודת הממשלה.

    יצויין, כי אם הוועדה תקום בהרכב הנוכחי של הכנסת, יהיה בה רוב שידחה את בקשת החסינות של נתניהו. זאת לאחר שיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הודיע כי חברי מפלגתו יתנגדו לבקשת החסינות.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      החסינות נועדה בכדי שנבחר מושחת יוכל לשאר כזה גם נבחר וגם מושחת

    2. 2

      כחול לבן אתם ממש לא חסידי הדור לםני שאתם שופטים . תדונו את עצמכם פרשת 50מיליןן גנץ פרשת אשכנזי (הרפז) ולפיד סעקור אוהד בכל הרשתות

    3. 1

      לא תיהיה וועדה. יותר הכנסת שם עליכם קצוץ. ובצדק.מי אתם חבורה של מושחטים.