החיסול של כל הזמנים: קאסם סלימאני מפקד כוח קודס – חוסל

    שלמה ריזל 2 Comment on החיסול של כל הזמנים: קאסם סלימאני מפקד כוח קודס – חוסל

    האיש מספר 1 של איראן חוסל: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הורה על חיסולו של האיש הבכיר ביותר באיראן הלילה, באמצעות מספר טילים ששוגרו אל הרכב בו נסע בלוויית בכירים נוספים | סלימאני היה אחראי על ייצוא הטרור לכל המזרח התיכון והעולם ונחשב לגדול אויבי ישראל | כוננות עליונה בצבא ארה"ב באזור לאפשרות של מלחמה מול איראן

    זירת החיסול

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החיסול הגדול בהיסטוריה של המלחמה בטרור: הלילה (שישי) בהוראת הנשיא דונלד טראמפ, חיל האוויר האמריקני שיגר מספר טילים אל עבר שתי מכוניות שנעו בסמוך לשדה התעופה בבגדאד. בתקיפה חוסל קאסם סולימאני, יחד עימו ברכב נהרגו עוד כשבעה בני אדם, ביניהם סגנו של חסן נסראללה, נאהם קאסם, מפקד חיזבאללה עיראק מהדי אל מוהניס ובכירים נוספים.

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שעמד מאחורי ההחלטה על חיסולו של הבכיר האיראני צייץ את דגל ארה"ב דקות לאחר האירוע. משמרות המהפכה של איראן מאשרים גם כן שקאסם סולימאני, מפקד כוח קודס בארגון, חוסל הלילה בבגדאד.

    הפנטגון אישר את החיסול הלילה בבגדאד. גורם אמריקני אמר לחדשות בארה"ב כי משמעות החיסול הוא מלחמה מול איראן. גם גורם ממשל איראני אמר הלילה כי מדובר במעשה מלחמתי כנגד איראן.

    באיראן מודיעים על מותו של האיש הבכיר ביותר:

    לאחרונה החל הנשיא טראמפ להזרים כוח גדול אל עיראק והאזור. חיילים אמריקנים הגיעו לאזור בגדאד ומערכות נשק מתקדמות הוצבו באזור. הצבא האמריקני כרגע פרוס בכוננות עליונה למצב בו תיפתח מלחמה מול איראן בתגובה לחיסול.

    צריך להסביר כי קאסם סולימאני הוא האוייב הגדול ביותר של מדינת ישראל וארה"ב יחד. הוא האיש שהגה ותיכנן את כל הקמת שלוחות איראן ברחבי המזה"ת והקמת מיליציות שיפגעו בארה"ב ובישראל באזור. מדובר באיש הבכיר ביותר באיראן אחרי המנהיג חמינאי והאיש הקרוב אליו ביותר. הוא הרמטכ"ל בפועל של יייצוא הטרור של איראן לעולם. בחיסולו ישראל התפטרה מגדול האוייבים שלה בכל הזמנים.

    photo_2020-01-03_03-35-10 WhatsApp Image 2020-01-03 at 04.03.19 WhatsApp Image 2020-01-03 at 04.03.23 WhatsApp Image 2020-01-03 at 04.03.27 WhatsApp Image 2020-01-03 at 04.03.31



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אחים ואחיות היושבים בגלות ארה"ב, אנגליה וכל היתר קחו את הטיסה הראשונה לארץ ישראל, אל תחכו למחר כי יהיה מאוחר