יו"ר קק"ל ביד שרה: "קק"ל תבחן את הסיוע לארגון החיוני"

    admin2 No Comments on יו"ר קק"ל ביד שרה: "קק"ל תבחן את הסיוע לארגון החיוני"

    יו"ר עמותת קרן קיימת לישראל דניאל עטר ביקר במשרדי ארגון 'יד שרה' של הרב אורי לופוליאנסקי והתרשם מפעילותו המדהימה של הארגון. בסיום הביקור הורה עטר למנכ"ל קק"ל לבחון אפשרות לסיוע לארגון החיוני לאזרחי המדינה

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר קק"ל דניאל עטר ביקר היום בבית "יד שרה" בירושלים ונפגש עם מייסד העמותה הרב אורי לופוליאנסקי ומנכ"ל "יד שרה" הרב משה כהן. יו"ר קק"ל סייר במקום עם צוותו וקיבל סקירה על פעילות העמותה ועל מגוון השירותים שהיא מציעה לאזרחי המדינה ברחבי הארץ, ללא תמורה. יו"ר קק"ל הביע את הערכתו ואת התרשמותו העמוקה מהארגון האדיר והחיוני שהקים הרב לופוליאנסקי ואף הודה שהופתע ממגוון השירותים והציוד הרפואי שהעמותה מציעה לכלל אזרחי המדינה. במסגרת הביקור הוצג בפני נציגי קק"ל ציוד חדשני של "יד שרה" לרווחת כל מי שזקוק לו, ביניהם לחצן מצוקה עם חיישן נפילה, שעשוי להציל קשישים בודדים רבים, אשר מועדים לנפילות ובאין מי שנמצא לידם, עשוי לסייע להם בזמן אמת.

    עטר הנחה את מנכ"ל קק"ל לבחון את דרכי הסיוע לעמותת "יד שרה" באזורי הנגב והגליל בהתאם לקריטריונים שקק"ל מחויבת בהם.

    עמותת יד שרה נוסדה ע"י הרב אורי לופוליאנסקי לפני כ- 45 שנה והיא מסייעת כיום לכמיליון איש בכל שנה. כ-7,000 מתנדבים במחלקות הסיוע השונות וב-110 מרכזי השירות של יד שרה ברחבי הארץ. בסניפי ההשאלה מוצעים 7689 פריטי ציוד רפואי שיקומי לטיפול ביתי חיוני, בכך חוסכת יד שרה לקופת המדינה כ -400, מליון דולר בשנה על ימי אשפוז וטיפולים רפואיים. מתנדבים יד שרה מבצעים כ-130,000 נסיעות בשנה למוגבלי תנועה ומביאים אותם מכל מקום לכל מקום. השיקומון של יד שרה מספק לאלו שעברו שבץ מוחי לחזור לשגרת חיים, ומרכזי התצוגה מאפשרים לכל אחד לשפר את איכות חייו בבית ובקהילה. מחלקת יד לתומך מסייעת במגוון דרכים למשפחות המלוות את מוגבל התנועה, החולה או התשוש, ומחלקת הייעוץ המשפטי, עומדת לימין הקשישים בהגנה משפטית.

    בנוסף, מתפעלים מתנדבי יד שרה את מוקד המצוקה הראשון והגדול בישראל. עשרות אלפי הנעזרים יכולים לקבל בלחיצת כפתור סיוע חירום, אזעקת רופא, או בן משפחה. בחדר המיון הקהילתי מעניקים הרופאים המומחים שירות רפואי מקצועי. מרפאות השינים של יד שרה מעניקים טיפול גם למרותקי בית באמצעות ניידות מותאמות. כל אלו, לצד המשחקייה לילדים לקויי למידה, המרכז לבריאות, המרכז להגנה במשפחה, מכון הזיקנה והמחלקה לניצולי שואה ולסיפורי חיים, מעניקים מעטפת חמה בבית ובקהילה.



    0 תגובות