הקלפיות נפתחו; נתניהו: "כוחות אדירים פועלים שתישארו בבית"

    איתי גדסי No Comments on הקלפיות נפתחו; נתניהו: "כוחות אדירים פועלים שתישארו בבית"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה זו נפתחות הקלפיות להצבעה בבחירות המקדימות לראשות הליכוד. המאבק על ראשות הליכוד בין ראש הממשלה בנימין נתניהו שניצחונו כמעט מובטח, אל הח"כ החדש ישן בליכוד גדעון סער שמנסה לאתגר את מנהיגותו ומנהיג קבוצת תומכים בליכוד.

    הבחירות יתקיימו ב-106 אתרי הצבעה בכל רחבי הארץ, בהם יצביעו 116,048 מתפקדים בעלי זכות בחירה. ההצבעה תסתיים בשעה 23:00. תוצאות בשישי לפנות בוקר.

    כבר על הבוקר המטה של גדעון סער טוען לאי סדרים בנימוק שקלפיות נפתחו לפני הזמן בניגוד לחוק ונאסר על משקיפים מטעמם להיכנס אל אזורי הקלפיות. מטה סער כבר שלח מכתב לוועדת הבחירות של הליכוד.

    מייד עם תחילת הקלפיות שלח ראש הממשלה הודעה למתפקדים וביקש לצאת מהבית למרות מזג האוויר: "‎כוחות אדירים ולא רק מזג האוויר, מנסים להשפיע עליכם להישאר בבית. בואו היום להצביע עבורי לראשות הליכוד. שנים אני פועל בשליחותכם למען המדינה האהובה שלנו. עכשיו אני מבקש את תמיכתכם".

    נתניהו קרא לתומכיו במפלגה: "צאו היום להצביע עבורי כדי לתת תשובה מוחצת לשמאל ולתקשורת: הם לא יחליטו בשבילנו. רק אנחנו נקבע מי ינהיג את הליכוד והמדינה. נצחון גדול עבורי בפריימריז יבטיח נצחון ענק לליכוד בבחירות לכנסת. בואו להצביע עבורי. סומך עליכם".



    0 תגובות