- רדיו קול חי - -

נתניהו לאחר שהורד מהבמה: "מי שירה את הרקטה שיארוז את החפצים שלו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (רביעי) לכנס תמיכה של הליכוד בעיר אשקלון, בעת ששהה ראש הממשלה על הבמה נשמעו אזעקות צבע אדום בעיר. ראש הממשלה הורד מהבמה ופונה למרחב מוגן. לאחר כעשר דקות חזר ראש הממשלה אל הבמה והמשיך בכנס התמיכה לקול קריאות תומכיו. יש לציין כי כנס התמיכה הועבר בשידור חי דבר שעזר למחבלים בעזה לדעת, את הזמן בו נתניהו שוהה באולם.

לאחר שחזר לאולם ראש הממשלה אמר: "ההוא שירה פעם קודמת לא איתנו. מי שירה עכשיו שיארוז את החפצים". בדיווחים מהרצועה נמסר כי בכיר בג'יהאד האיסלאמי, חליל בתאני, הוא זה שעומד מאחורי ההוראה לשגר רקטה לעבר אשקלון.

מדובר צה"ל נמסר: בהמשך לדיווח על התרעה, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על-ידי לוחמי ההגנה האווירית.

מדוברות עיריית אשקלון נמסר: בהמשך לאזעקה שנשמעה לפני זמן קצר, זוהה יירוט על ידי כיפת ברזל. בשלב זה, אין הנחיות מיוחדות לתושבים.

על פי דיווחים ערביים נראה כי חמאס הוא זה שעומד מאחורי שיגור הרקטה אל עבר העיר אשקלון. מפקדות של ארגון הטרור כבר פונו דקות לאחר השיגור.

כזכור בכנס הבחירות שערך נתניהו בעיר אשדוד לפני מספר חודשים, הורד ראש הממשלה מהבמה בעקבות שיגורי רקטות אל העיר. באותו לילה הורה ראש הממשלה לחסל את בכיר הג'יאהד אבו אל-עטא. אך נעצר בידי היועמ"ש שלא אישר את החיסול. מעניין יהיה לראות כיצד יגיב ראש הממשלה על ההתגרות הגדולה וההשפלה הלאומית שככל הנראה הגיע מבית חמאס.