Memphis חדש בפתח תקווה: מתכון סודי ובועט וקציצת פרימיום

    קלמן טלר No Comments on Memphis חדש בפתח תקווה: מתכון סודי ובועט וקציצת פרימיום

    רשת המבורגר הפרימיום הכשר והטעים בישראל של אורי מלמד, מתרחבת: פותחת סניף חדש בפתח תקווה בכשרות 'עוד יותר מהודרת'

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסניף החדש ממוקם בלוקיישן מרכזי ונגיש ברחוב תוצרת הארץ ,17 ומציע חווית בילוי קולינארית בסגנון סטריט פוד עדכני המוכיח את עצמו גם ב…פעם השלישית.

    אורי מלמד (49) הוא מוסמך לרבנות, סטנדאפיסט, מבקר מסעדות, מוזיקאי, יזם ובשנים האחרונות גם בעליה של רשת המבורגר לוהטת וכשרה Memphis. הסניף הראשון נפתח לפני כשלוש שנים וחצי בת"א, וכבש מיד את אוכלי הכשר שציפו במשך דורות לקציצת הבשר העסיסית הטוב בישראל, 100% בשר איכותי ו 100% כשר.

    אחריו דרשו הירושלמים ליהנות גם הם מהתופעה הקולינרית הסוחפת, וסניף שני נפתח בעיר הקודש. כעת זוכה אם המושבות לסניף משלה בכשרות מהודרת עם ההמבורגר הכשר הטעים ביותר בישראל.

    הקונספט הרישתי נותר בועט כשהיה: מתכון סודי ומושקע של קציצת המבורגר פרימיום, עשויה מ100% בקר משובח. השמועה מספרת שנדרשו כמה שנים להנדס את המתכון שהפך את ההמבורגר של ממפיס לנחשק ומפורסם בקרב הקהל הפודוסי המקומי.

    התפריט של Memphis מתמקד במנות המבורגר פרימיום מ 100% בשר בקר טרי משלושה נתחים בשלושה גדלים המוגשות לצד תוספות מרהיבות ורוטב סודי.

    ההמבורגר של ממפיס מוגש עם רוטב מסתורי ותוספות מפנקות שהופכות אותו למושחת במיוחד. וכך, על הקציצה המרשימה יכולים לנוח ביצת עין, מיקס פלפלים, אננס לוהט בצ'ילי, אסאדו מפורק, נתחים דקיקים של אנטריקוט ועוד.

    עוד בפריט: חזה עוף בפנקו, כריך אנטריקוט, סלט חזה עוף ועוד. לרגל השקת סניף פ"ת, מצטרפות גם מנות חדשות: כנפיים בצ'ילי ושום, וופל עוף במייפל וחמאת בוטנים, שיוגשו בהמשך גם בסניפי הרשת הוותיקים יותר, בירושלים ובתל אביב.

     



    0 תגובות