טקס הדלקת נרות מרגש בשערי צדק

    בנצי לייזרוביץ No Comments on טקס הדלקת נרות מרגש בשערי צדק

    בטקס הדלקת נרות מרגש לכבוד חג החנוכה במחלקת נפרולוגיה ילדים במרכז הרפואי שערי צדק השתתף הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו | הרב לאו נשא דברים ואמר: "בחנוכייה יש שמונה נרות בלבד אך היא מפיצה אור גדול. אני מאחל לכם, הילדים, אור גדול בחייכם פי כמה וכמה ממספר נרות החנוכייה ובריאות שלא תזדקקו לשום טיפול רפואי"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול, הגאון רבי דוד לאו, השתתף היום (שלישי) בטקס הדלקת נרות מרגש לכבוד חג החנוכה במחלקת נפרולוגיה ילדים במרכז הרפואי שערי צדק. הטקס נערך בשיתוף עם עמותת תקווה ומרפא. מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין, מנכ"ל משותף פרופ' יונתן הלוי ופרופ' יעקב פרישברג, מנהל היחידה התכבדו להדליק את החנוכייה של המחלקה יחד עם הרב לאו.

    מנכ״ל שערי צדק הודה לרב לאו על ביקורו וציין: "בשערי צדק אנו משתדלים להביא אור ושמחה למטופלים כל השנה עם הרבה עזרה של עמותת תקווה ומרפא שהיא כבר חלק בלתי נפרד מהמחלקה לנפרולוגיה ילדים בשערי צדק".

    הרב לאו: "בחנוכייה יש שמונה נרות בלבד אך היא מפיצה אור גדול. אני מאחל לכם, הילדים, אור גדול בחייכם פי כמה וכמה ממספר נרות החנוכייה ובריאות שלא תזדקקו לשום טיפול רפואי".



    0 תגובות