עשור לפרויקט הדגל של בנק הפועלים: "תקרא תצליח"

    עפר גדנקן No Comments on עשור לפרויקט הדגל של בנק הפועלים: "תקרא תצליח"

    יו"ר הדירקטוריון: פרויקט דגל שהבנק מוביל זה עשור"@ הסופר חיים ולדר: "תקרא תצליח" תרומה משמעותית לפיתוח והעצמת ההון האנושי והחברתי
    "תקרא תצליח", פרויקט הספרים השנתי של בנק הפועלים בשיתוף רשת "אור החיים", המתקיים ברציפות זו השנה העשירית, הושק במעמד עודד ערן, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים. באירוע השתתפו הר"ר יעקב ביבלה מנכ"ל רשת ספרי "אור החיים", הסופר ר' חיים ולדר, עובדי בנק הפועלים מחטיבת מחזיקי עניין שמובילים את הפרויקט, מחלקת שיווק ופרסום ומנהלי פרסום גל אורן BSD.

    20:00
    18.04.24
    יונתן שורק No Comments on מעבדות לחירות: דרשת שבת הגדול של הרה"ר הג"ר דוד לאו שליט"א | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדבריו אמר עודד ערן כי "זכות גדולה היא לבנק הפועלים להוביל לאורך השנה מאות פרוייקטים שונים של נתינה ולסייע לאוכלוסיות ומגזרים  בתחום התעסוקה, התרבות, הבריאות ותחומים נוספים. פרויקט תקרא תצליח הינו פרויקט דגל שהבנק מוביל מזה עשור בציבור החרדי המאפשר רכישת ספר קריאה ב-10 ₪ בלבד. במשך השנים בהם מתקיים הפרוייקט נמכרו מאות אלפי ספרי קריאה  לילדים ובני נוער – פרי יצירתם של טובי הסופרים החרדיים". בדבריו אמר עוד כי, יש סמליות רבה בעיתוי בו מתקיים "תקרא תצליח", וזאת בהקשר לדברי חכמינו ש'המדליק נר מנר, הנר דולק וחברו אינו חסר'. משמעות המשפט היא, שעצם הנתינה אינו גורע מהנותן אלא מוסיף למקבל".

    הסופר ר' חיים ולדר עמד בדבריו על מקומו המרכזי של הספר בחייו של הילד החרדי. "הספרים מהווים עבור הילד את הצהר לתרבות ולהכרת העולם ומעניקים למשפחה החרדית את החיבור לטובת העצמת ההון האנושי והחברתי. לספרות הילדים תרומה חשובה בהטמעת ערכים, בעידוד למעשים טובים, כיבוד הורים, חשיבות היחס לחבר והיכולת להכלת האחר. ספרים עם תוכן יש בכוחם לגרום לעיצוב ופיתוח האישיות של הילד". בסיום דבריו הביע הערכה רבה לבנק הפועלים על קיומו של הפרוייקט המסייע למשפחות לרכוש ספרי קריאה איכותיים לילדי המשפחה. " תקרא תצליח, מהווה פנינה בכתר העשייה המבורכת של בנק הפועלים למען הציבור והקהילה".

    הר"ר יעקב ביבלה, מנכ"ל רשת "אור החיים" הגדיר את  "תקרא תצליח" כפרוייקט מדהים. "השמחה ניכרת על פניהם של ההורים והילדים בבואם לרכוש את הספרים. לא יאומן אילו כמויות של ספרים נמכרות בתקופת המבצע וכל זאת בזכות הפרוייקט הערכי של בנק הפועלים". בדבריו ציין, כי במסגרת המבצע מוצעים הספרים האיכותיים ביותר. הינחה את האירוע הר"ר אלי רבינוביץ, מנהל פעילות חברה חרדית, אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים.

    במסגרת פרוייקט "תקרא תצליח" יוכלו לקוחות כל הבנקים לרכוש ספרי ילדים מהמגוון הגדול המוצע ב-22 חנויות רשת "אור החיים" במחיר של 10 ₪ לספר בלבד. המבצע תקף עד ח' טבת תש"פ.



    0 תגובות