כחול לבן בשיחות סגורות: "נקים ממשלה יחד עם הרשימה המשותפת"

    איתי גדסי 1 Comment on כחול לבן בשיחות סגורות: "נקים ממשלה יחד עם הרשימה המשותפת"

    אין קווים אדומים: בכחול לבן לא מסתירים בשיחות סגורות את רצונם להגיע לכס השלטון גם במחיר של הקמת ממשלה עם המפלגות הערביות. במפלגה מעריכים כי כוחן של המפלגות הערביות יגדל הבחירות והן יהיו משמעותיות יותר להקמת ממשלה

    בפעם הבאה סביב שולחן הממשלה? צילום: אופק אבשלום
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חסר תקדים: לאחר כישלון הרכבת הממשלה יחד עם המפלגות הערביות בכנסת ה-22. בכחול לבן כבר לא מנסים להסתיר את התוכניות לבחירות הקרובות. בשיחות סגורות בכחול לבן אומרים כי הפעם לא נהסס להסתייע ברשימה המשותפת לצורך הקמת ממשלת מיעוט.

    יתרה מזו, הנחת העבודה אומרת שהרשימה הערבית תתחזק עד כדי 15 מנדטים, ולכן תמיכתה מבחוץ תהיה משמעותית עוד יותר.

    גם על ליברמן בונים בכחול לבן שיהיה הצלע הנוספת בממשלה כזו בראשות גנץ בבוא העת. עם זה, מדחיקים בצמרת המפלגה את ההתנגדות הצפויה למהלך מצד נציגי הימין בסיעה, ואולי מעריכים שהפעם יצליחו להתגבר עליה, ואף לזכות בתמיכת ליברמן, כך חושפת העיתונאית שירית אביטן הכהן ב"מקור ראשון".

    כזכור, בני גנץ רתח לאחר הכישלון שלו הרכבת הממשלה והאשים את הסיעה הימנית ברשימה תל"ם של יעלון ואמר כי בגללם הוא לא ראש ממשלה.

    רק לאחרונה נחשף כי תשתית הטרור הגדולה שהתגלתה בשטחים שאחראית לרצח הנערה רנה שנרב הי"ד, הייתה חאליד ג'ראר מהגורמים המרכזיים בהקמת תשתית הטרור. חאליד זכתה לחיזוק מצד אחמד טיבי ואיימן עודה.

    עודה ליווה את חברת המועצה המחוקקת הפלשתינית חאליד ג'ראר לאחר שחרורה מהכלא וצוטט אז בכלי התקשורת: "לוחמת חופש אמיצה השתחררה היום מהכלא. חברת הפרלמנט ח׳אלדה ג׳ראר נעצרה ונכלאה, בתחילה ללא משפט, מתוך ניסיון להשתיק את מאבקה הנחוש נגד הכיבוש, אך בסופו של דבר הם רק העצימו את כוחה ואת מאבקה. הרגשתי שזאת חובתי לקבל את פניה ביציאה מהכלא. היה לי את הכבוד להיות לצידה בדרכה לחירות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כאילו זה חדש ברור שאתם רוצים את המשותפת כחלק מהממשלה של 3ליצנים וגמד אחד מה תעשו עם השלושה המשותפת שאומרת חיילי צהל רוצחים והרע את רמטכלים אוי מזל שלא היית מלחמה כוללת עם רמטכלים שכמותכם ומה תאומרו המשותפת אם צריך לעשות פעולות תבקשו מעוודה וטיבי רשות מממלכתי איזי לא ממלכתי כסא כסא רמטכלים אוי