תאונת אוטובוס קשה בסמוך לנתב"ג: 4 הרוגים ועשרות פצועים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on תאונת אוטובוס קשה בסמוך לנתב"ג: 4 הרוגים ועשרות פצועים

    אוטובוס של חברת "אגד" שנסע על כביש 40 בסמוך לנתב"ג התנגש בתחנת אוטובוס בעוצמה. כתוצאה מהתאונה 4 נהרגו במקום. 3 במצב אנוש עדיין לכודים. 2 במצב קשה פונו מהזירה ועשרות נפצעו קל | "מדובר בזירת תאונה קשה, אוטובוס שככל הנראה איבד שליטה, התנגש בתחנת אוטובוס ובעקבות כך קורת בטון כבדה קרסה, ולבסוף נבלם בשטח הפתוח"

    האוטובוס צילום: מד"א
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אוטובוס של חברת "אגד" שנסע לכיוון חוף הכרמל על כביש 40, סטה ממסלולו מסיבה לא ברורה והתנגש בתחנת האוטובוס בסמוך לצומת בדק (התעשייה האווירית-נתב"ג) בפתח תקווה. כתוצאה מההתנגשות קורת הבטון של התחנת קרסה על האוטובוס, האוטובוס המשיך בדהירה הפראית לעבר השטח הפתוח שם נבלם לאחר עשרות מטרים.

    כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת האסון, החלו לחלץ את הפצועים וההרוגים בתאונה הקשה יחד עם צוותי הכיבוי. נכון לעכשיו, מהזירה פונו 4 הרוגים. ממד"א נמסר כי  3 נפגעים באורח אנוש עדיין לכודים. ובנוסף מהמקום מפונים 2 נפגעים באורח קשה לבית החולים, ועוד כ13 נפגעים באורח קל אשר מטופלים במקום ובהמשך יפונו לבית החולים.

    ישראל גודלבסקי יו"ר מד"א הצלה – פתח תקווה שהיה מהראשונים להגיע לזירה סיפר: מדובר בזירת תאונה קשה, אוטובוס שככל הנראה איבד שליטה, התנגש בתחנת אוטובוס ובעקבות כך קורת בטון כבדה קרסה, ולבסוף נבלם בשטח הפתוח. יחד עם פראמדיקים של מד"א ומתנדבי מד"א 'הצלה פתח תקווה' הענקנו טיפול ראשוני לנפגעים בשטח. צוותי כיבוי פועלים לחלץ את הנפגעים שעדיין לכודים במקום ומבצעים סריקות סביב האוטובוס כדי לשלול הימצאותם של לכודים נוספים.

    ריה חג'בי וליאור טביב חובשים באיחוד הצלה מדווחים מהזירה: "עקב אופי התאונה צוותי כיבוי פועלים לחלץ לכודים. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לנוסעים מהאוטובוס שנפצעו קשה בינוני וקל".

    רפאל אלמליח חובש באיחוד הצלה הוסיף: "מדובר באוטובוס שהתנגש בתחנת אוטובוס וקורת הבטון של התחנה קרסה עליו. הענקנו סיוע ראשוני לנפגעים חלקם במצב קשה ובינוני".

    פראמדיקית מד"א גלי סופר סיפרה: "כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס נוטה על צידו, שעון על שיחים ושעל הגג שלו יש בטונדה גדולה. ביצעתי סריקה מהירה של הזירה, נהג האוטובוס שהיה בהכרה מלאה נלכד במושב, 6 מנוסעי האוטובוס שכבו לכודים בתוכו כשהם בדרגות פציעה שונות ופצועים נוספים במצב קל התהלכו בזירה".

    "התחלתי את המיון הרפואי הראשוני" סיפרה גל על התהליך הראשוני בתאונה, "על מנת להעריך את דרגות הפציעה של הפצועים, 2 פצועות קשה, אישה כבת 60 וצעירה כבת 18 חולצו תוך כדי טיפול רפואי ע"י כוחות הכיבוי והעוברו במהירות לניידות לטיפול נמרץ שפינו אותן במצב קשה לבי"ח שיבא, הפצועים שהתהלכו בזירה נבדקו ע"י הצוותים הנוספים של מד"א ופונו במצב קל לבתי החולים בסביבה".

    מהמשטרה נמסר: במשטרת ישראל התקבל דיווח על תאונת דרכים של אוטובוס שפגע בתחנת הסעה על כביש 40 בסמוך לצומת בדק. במקום מספר רב של נפגעים המטופלים על ידי גורמי רפואה. כוחות משטרה במקום, הנסיבות נבדקות.



    1 תגובות

    מיין תגובות