מוצ"ש חי: טוקר בראיון מיוחד עם שוואקי • צפו

    דוד קליגר 2 Comment on מוצ"ש חי: טוקר בראיון מיוחד עם שוואקי • צפו

    אמש (מוצ"ש) במוצ"ש חי מנחם טוקר בראיון מיוחד עם גדול הזמר החסידי יעקב שוואקי | הדיסק החדש 'היו זמנים 2' והמופעים • צפו בשידור חוזר

    צילום: קול חי
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על ראיונות טרנס-אטלנטיים קוליים מוקלטים כבר שמעתם מזמן, אבל בתוכנית 'מוצ"ש חי' האחרונה עם מנחם טוקר נפל דבר במערכת הדיגיטל של 'קול חי' כלשראשונה שודר שידור וידאו טרנסט-אטלנטי.

    מנחם טוקר ישב באולפן בבני ברק, ואילו יעקב שוואקי בבית שבניו ג'רזי וכך שוחחו השניים בראיון חגיגי על האלבום "היו זמנים 2".

    שוואקי מספר כי המחרוזת הראשונה עליה עבד באלבום היתה דווקא המחרוזת החבדי"ת, כאות והוקרה לשלוחי חב"ד וסיפר על כל מיני אנקדוטות מעניינות בהם הוא עצמו נעזר בשלוחים הפרוסים בכל העולם.

    לקראת סיום הראיון הודה שוואקי לכל העוסקים במלאכה ביניהם למעבד יובל סטופל וסיפר כי באחד השירים היתה בעיה עם אקו"ם שדרשו לפי בקשתו של היוצר כי יבצע את השיר כולו ולא רק בית ופזמון, הדיסק כבר היה מוכן לפני הדפסה, ובחברת ההדפסה לא ניתן להדפיס דיסק ללא האישור של אקו"ם, פה נחלץ לעזרתו סטופל, שהלך עם הביצוע עד לאותו יוצר ישראלי מפורסם והשמיע לו אותו, היוצר כ"כ התרגש מהביצוע ושמח כי השיר יגיע לקהלים נוספים ואישר לבצע אותו אף בחלקו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תודה רבה על השמחה. תודה רבה. חנוכה שמח.