סדנת בישול חוויתית

    עפר גדנקן No Comments on סדנת בישול חוויתית

    הערכות ליום הפתוח וסדנה חוויתית שתתקיים לאחר חג החנוכה בביה"ס הגבוה לקולינריה בבני ברק של השף "שי אוחנה"
    *יום רביעי ד' בטבת בין השעות 18.00-23.00*

    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערכות נרשמת בימים אלו לקראת יום פתוח וסדנה חוויתית שתתקיים בביה"ס הגבוה לקולינריה בניהולו של השף הנודע "שי אוחנה" באזור התעשייה הצפוני בבני ברק. יום הפתוח יתקיים אי"ה ביום רביעי, ד' בטבת (1.1.2020)  בין השעות 18.00-20.00 לנשים ובין השעות 21.00-23.00 לגברים. המשתתפים ביום הפתוח יקבלו הדרכה מקצועית על מערך הלימודים ומפרט הקורסים וכן ישתתפו בהדגמה מיוחדת שתיערך על ידי מנהל בית הספר השף שי אוחנה.

    במסגרת סבב הסדנאות לנשים שיהיו ביום הפתוח תהיה גם סדנה לאפיית בוטיק עם הקונדיטוריות מירל אלחרר ולאה קליין כמו כן סדנת עיצוב וגילוף ירקות עם המאסטרית הגב' אסתר סומך וכן סדנת אפיית לחמים עם הקונדיטור יוחאי נחמני.

    במסגרת יום הפתוח ניתן יהיה גם לרכוש כלי בישול מתוצרת חברת ארקוסטיל בחנות הקונפסט הממוקמת במתחם בית הספר, בחברת ארקוסטיל יצאו גם במבצע לפיו כל הרוכשים ביום הפתוח יזכו למתנה בהתאם לתקנון המבצע.

    הקורסים בבית הספר הינם נפרדים לגברים ולנשים ומתקיימים בשעות הערב, בוגרי בית הספר זוכים לתעודה מיוחדת מאת איגוד השפים הבינלאומי שמלווה את התכנים שנלמדים בבית הספר ומעניק תעודה לבוגרים בנוסף התלמידים מקבלים ליווי צמוד ועזרה בהשמה במקומות עבודה מתאימים בתחום המזון.

    ביום הפתוח ישתתפו גם בוגרים שלמדו במסגרת הקורסים שהתקיימו בבית הספר, חלקם הגדול עובד כיום בתחום הקולינרי במסעדות, מלונות ובמוסדות ציבור.

    בית הספר הגבוה לקולינריה הינו היחיד הכשר למהדרין באזור המרכז בניהולו של השף ר' שי אוחנה שצבר ניסיון רב בארה"ב ובשנים האחרונות בישראל ומציע מגוון קורסים מקצועיים וסדנאות ייחודיות ומרתקות, בקורסים מקבלים התלמידים ידע מעמיק ומקיף אשר כולל בתוכו את מגוון סוגי המטבחים הכשרים בפרק זמן די קצר. התלמידים גם מקבלים במסגרת הלימודים ייעוץ עסקי וכן שיעור מיוחד על נאמן תברואה ובטיחות מזון במטרה להעניק את הידע והכלים בתחום התברואה ההיגיינה ובטיחות המזון בכל תהליכי הרכש האחסון, הייצור, ההכנה והגשה.

    ר' שי אוחנה מציין שכל החומר העיוני והמעשי מועבר בהתאמה לציבור שומרי תורה ומצוות, זאת לאור העובדה שגם הציבור שמעוניין בהוראת רבותיו לצאת ולהביא פרנסה לבני ביתו, מחפש את המקום הנכון והמתאים לאדם חרדי המקפיד על קלה כבחמורה ומצד שני אינו מוכן לוותר על איכות הלימודים והרמה הגבוהה.

    דגש נוסף ניתן למצוא בבית הספר בכך שהלימודים נערכים בקבוצות קטנות וזאת לאור ניסיון העבר המראה על איכות הלימודים והיחס האישי שניתן ע"י המרצה לכל תלמיד ותלמיד בבית הספר.

    עלות הכניסה ליום הפתוח והסדנאות הינה 30 ₪ בלבד ברישום מראש בטל'- 03-916-0113



    0 תגובות