שלטון האימים: בן ארי ויתרה; אוחנה: "הונח אקדח על השולחן"

    איתי גדסי 1 Comment on שלטון האימים: בן ארי ויתרה; אוחנה: "הונח אקדח על השולחן"

    לאחר הלחץ שהופעל מכל זרועות השמאל – החליטה עו"ד אורלי בן ארי לוותר על מינויה | שר המשפטים: "ברור שהיו לחצים כבדים והם הבשילו בסופו של דבר להחלטתה" | בן ארי: "האווירה שנוצרה מאיימת לפגוע באמון הציבור בפרקליטות"

    שר המשפטים אמיר אוחנה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האיומים הצליחו: לאחר לחץ אדיר שהופעל מתוך הפרקליטות, מערכת המשפט, התקשורת והשמאל הפוליטי. בנוסף צו המניעה שהוציא בג"ץ כנגד במינוי של מ"מ פרקליט המדינה אורלי בן ארי. החליטה בן ארי אמש (שישי) להסיר את מועמדותה למ"מ פרקליט המדינה.

    במכתב ששלחה לאחר החלטתה הסבירה את ההחלטה: "האווירה שנוצרה מאיימת לפגוע באמון הציבור בפרקליטות. למרות הזכות להוביל את הפרקליטות בתקופה רגישה זו, אני רואה לנכון להעדיף את טובת הציבור והאינטרס הציבורי. אני חוזרת בי מהסכמתי לעמוד בראש הפרקליטות היקרה לי כל כך".

    בריאיון ל"פגוש את העיתונות", אמר שר המשפטים אמיר אוחנה כי יש לבדוק את התנהלותה של הפרקליטות והלחצים שהופעלו בפרשה. "ברור שהיו לחצים כבדים והם הבשילו בסופו של דבר להחלטתה של אורלי, סוג של אקדח על השולחן", אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מר אוחנה אנא לא לוותר לחונטא המשפטית הם עושים מה שבא לרוחם די מהצביעות שלהם הם חוששים שיצא החוצה הליכלוך פרשת רות דוד פרשת הרפז פרשת ליאת בן ארי פרשת רונל פישר ועוד רבים אנא אל תיתן להם את התענוג הזה תעשה סוף לנוכלים האלה.