האוצר בתגובה מגוחכת: "הדיון שנקבע בוטל" • האזינו

    דוד קליגר 1 Comment on האוצר בתגובה מגוחכת: "הדיון שנקבע בוטל" • האזינו

    בתוכנית 'הפוך על הפוך' שוחח הרב משה בן לולו עם אריק סיני מנהל חברת 'קווים' שמספר על ההשבתה של החברות 'קווים' ו'אפיקים' החל ממחר ומספר על ההלוואות המטורפות שלקח בינתיים כדי לתפעל את הקווים, ויש גם תגובה מגוחכת של משרד האוצר • האזינו

    צילום: אסף לוקסמבורג, ויקיפדיה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שתיים מהחברות התחבורה הציבורית בישראל, חברות 'קווים' ו'אפיקים' הכריזו אתמול על שביתה כללית של החברות החל ממחר, לאור החלטת החשב הכללי של משרד האוצר לעצור את העברת התשלומים המגיעים לחברות התחבורה הציבורית בישראל ובשל כך אין להם יכולת תזרימית כדי להמשיך ולתפעל את הקווים.

    בתוכנית 'הפוך על הפוך' שוחח הרב משה בן לולו עם אריק סיני מנהל חברת 'קווים' שמספר על הלוואות מטורפות שלקח בינתיים כדי לתפעל את הקווים, אך כעת באו מים עד נפש.

    לבקשת הפקת התוכנית הגיבו במשרד האוצר כי "על שולחן ועדת הכספים מונחות פניות תקציביות בהיקף של מיליארדי שקלים, עבור פעולות שונות וחיוניות של הממשלה. דיון הוועדה שנקבע במטרה לדון בפניות בוטל, וכרגע לא פורסם בלוז הוועדה מתי, אם בכלל, היא צפויה להתכנס ולדון בהן".

    כשסיני שמע את הדברים הגיב ואמר: "אני לא אתייחס לשטות של משרד האוצר, ומה שקורה כעת זו כוחנות מרתיחה של פקידות".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הבן אדם פגע בי ולא נותן לי לנסוע מחר או ביום שישי הביתה שייתבייש לו , בימיו של ציון פת לא היה דבר כזה הוא לא היה נותן להשבית את התחבורה ציבורית אריק סיני תתפטר ! כבוד ומשכורת זה מה שמעניין אה אני כועס מאד אני בחור מחינוך מיוחד שלומד בשיח סוד וגם נוסע בקו 293 הביתה ואתה משבית בושה וחרפה
      איך נגיע הביתה אה
      רבותי זה לא מצחיק !