הודו לה': חסידות סאטמר תחגוג מחר את 'יום ההצלה' של הרבי זצ"ל

    איתי גדסי No Comments on הודו לה': חסידות סאטמר תחגוג מחר את 'יום ההצלה' של הרבי זצ"ל

    חסידות סאטמר תציין את 'יום ההצלה – כ"א כסלו', שבו ניצל הרבי מסאטמר זצ"ל מצפורני הנאצים. המעמד המרכזי בראשות האדמו"ר מסאטמר ייערך באוהל ענק בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין • כל הפרטים

    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכל ריכוזי חסידות סאטמר בארץ ובעולם יציינו מחר (חמישי) את 'יום ההצלה – כ"א כסלו', שבו ניצל האדמו"ר בעל ה'ויואל משה' מסאטמר זצ"ל מצפורני הנאצים ימ"ש.

    שלל כינוסים גדולים ייערכו מחר בריכוזי החסידות בישראל, אירופה וארה"ב, ובהם ישתתפו אלפים.

    המעמד המרכזי בראשות האדמו"ר מהרי"י מסאטמר ייערך באוהל שהוקם על מגרש ענק בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין, בבעלות אחד מנגידי החסידות. המעמד ישולב עם מגבית למען מוסדות החינוך של החסידות בויליאמסבורג, בהם מתחנכים למעלה מ-11,000 תלמידים ותלמידות.

    WhatsApp Image 2019-12-18 at 14.46.36(1)

    את המעמד יפארו עשרות אדמו"רים, רבנים וראשי ישיבות, וישתתפו בו אלפי חסידי סאטמר המתגוררים בניו יורק. האדמו"ר מסאטמר ישא בו את המשא המרכזי ויפרוס את משנתו של האדמו"ר מסאטמר זצ"ל באשר למאורעות הזמן והעניינים העומדים על הפרק.

    הכינוס המרכזי בישראל לציון יום ההצלה ייערך באולמי מונדיאל בירושלים, בראשות הרה"צ רבי חיים צבי טייטלבום, רב הקהילה בירושלים ובנו הגדול של האדמו"ר מסאטמר – ובהשתתפות חברי בית הדין של העדה החרדית. בלונדון ייערך האירוע המרכזי בהיכל האירועים 'טימברווארף' פלאזה בהשתתפות רבני ואדמו"רי העיר ואלפים מבני הקהילה. אירועים נוספים יתקיימו בערים ומדינות נוספות בעולם.

    יצויין, כי נאומי הכבוד בשלל הכינוסים יעסקו בין היתר בביקורו ההיסטורי של האדמו"ר מסאטמר בחודש האחרון בישראל, אותו הקדיש ל'חיזוק היהדות החרדית בארץ', כרצונו של האדמו"ר זצ"ל, שאת הצלתו יציינו מחר בחסידות.



    0 תגובות