ליברמן זועם על גנץ שמתנגד לקמפיין אנטי חרדי: "תקום ממשלת גנץ-חרדים"

    איתי גדסי 1 Comment on ליברמן זועם על גנץ שמתנגד לקמפיין אנטי חרדי: "תקום ממשלת גנץ-חרדים"

    לאחר שפרסם סרטון עם ניחוחות אנטישמים כנגד הציבור החרדי, ליברמן החל עם הקמפיין החדש: "כחול לבן יקימו את הממשלה הבאה יחד עם החרדים", לטענתו של ליברמן עצם ההתחייבות של כחול לבן לא לייצר קמפיין אנטי חרדי והעברת כספים לילדים חרדים אומר הכל

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אביגדור ליברמן ככל הנראה בלחץ מהסקרים האחרונים שמראים כי מפלגתו במגמת ירידה למרות הקמפיין ההסתה כנגד הציבור החרדי, כפי שנראה אמש בסרטון תעמולה לקהל הרוסי. היום (שני) החל ליברמן לפתוח בקמפיין כנגד כחול לבן ומאשים אותם כי המפלגות החרדיות כבר סגרו את הקואליציה הבאה בראשות כחול לבן. ליברמן כועס כי בכחול לבן הצהירו שלא ינהלו קמפיין אנטי חרדי.

    וכך כותב ליברמן: "דברי "ההספד" של הח"כים החרדים על נתניהו ביום פיזור הכנסת ולאחר מכן, וחילופי השבחים בין כחול לבן למפלגות החרדיות לא מותירים מקום לספק – יש דיל סגור ביניהן להקמת קואליציה לאחר הבחירות הבאות".

    עוד מוסיף ליברמן ותוקף את העברות הכספים לילדים חרדים: "הסימנים לכך נראו באופן ברור בחודשים האחרונים, כאשר ראשי כחול לבן יצאו מגדרם כדי לשמור על משה גפני כיו"ר ועדת הכספים, ותמכו ללא סייג בהעברת כספים קואליציונים למוסדות של ש"ס ויהדות התורה, בניגוד לעמדת "ישראל ביתנו".

    כראייה מצטט ליברמן את הריאיון של דרעי בקול חי: "לזה נוסיף את דבריהם של ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה: "גנץ הוא שותף פוליטי ראוי" ודרעי ברדיו קול חי: "כחול לבן היו מוכנים לתת לנו הכל".

    מה שהרתיח את ליברמן יותר מכל הוא ההתחייבות של כחול לבן לא לייצר קמפיין אנטי חרדי: "אבל העדות המובהקת לכך שגוש החרדים-נתניהו התפרק וקם גוש החרדים-גנץ היא ההצהרה מאתמול של כחול לבן שצוטטה על ידי יובל קרני בידיעות אחרונות: "לא ננהל קמפיין אנטי חרדי… ננהל מו"מ עם החרדים תוך כדי הקמפיין".



    1 תגובות

    מיין תגובות