בנט מודיע: נרוץ עצמאית בבחירות הקרובות

    איתי גדסי No Comments on בנט מודיע: נרוץ עצמאית בבחירות הקרובות

    לא לומדים לקח: יו"ר המשותף של הימין החדש הודיע כי מפלגתו תרוץ עצמאית בבחירות לכנסת ה-23. בין הדגלים שמפלגתו תוביל "יד קשה מול האוייב הערבי", ריסון האקטביזם השיפוטי וריסון הוועדים הגדולים במשק

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המשותף של הימין החדש שר הביטחון נפתלי בנט הודיע הערב (מוצ"ש) כי ‏תנועת הימין החדש "מתמודדת באופן עצמאי כמפלגה לאומית ממלכתית, של כל העם". בנט שלא עבר בבחירות לכנסת ה-21 את אחוז החסימה על חודם של 1400 קולות וגרם לאי הקמת ממשלת ימין, עושה זאת שוב.

    לשאלה מה המפלגה מייצגת כתב בנט, בכובעו כשר ביטחון, "יד קשה מול האויב הערבי". בנוסף קורץ בנט אל החילונים ומוסיף, "יהדות מקרבת ללא כפייה". בנוסף אחדות בעם וחירות האדם.

    בנט אף התייחס לכלכלת השמאל ואמר כי המפלגה תוביל את "ריסון ועדי השאלטר הכוחניים" בדגש על ההסתדרות וועדי עובדי חברת החשמל והנמל וכד'. מנגד אמר בנט כי הימין החדש תוביל את "חיזוק בעלי העסקים והעצמאיים".

    לסיום הוסיף בנט כי המפלגה תתמוך ב"ריסון אקטיביזם משפטי". ועל רקע הדרישה לספוח הבקעה וחלקים מהשומרון אומר בנט "לא מוסרים שטח ארצנו; ריבונות".

    בליכוד רוצים שבנט ירוץ לבד בבחירות אך עם תוספת כוח של פייגלין, בימין מבינים כי מספר מפלגות ימין שיקרצו לחלקים רחבים בעם יוכלו לסחוף אחריהם מעל 61 מנדטים, כפי שהיה בסיבוב הבחירות של הכנסת ה-21.



    0 תגובות