עמיר פרץ: "ליברמן הוביל בכחש מצביעי מרכז שמאל"

    איתי גדסי No Comments on עמיר פרץ: "ליברמן הוביל בכחש מצביעי מרכז שמאל"

    יו"ר העבודה גשר עמיר פרץ תוקף את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: "ליברמן הצליח להוביל בכחש מצביעי מרכז שמאל שחשבו שהוא הישועה. זו הייתה משענת קנה רצוץ"

    ח"כ עמיר פרץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך סיור שקיימה היום (חמישי) סיעת "העבודה-גשר" במועצה האזורית מגידו, אמר יו"ר המפלגה עמיר פרץ כי: "סיעת העבודה-גשר היתה המשענת הכי משמעותית להקמת ממשלה בראשותו של בני גנץ". לדבריו, "נתניהו הפסיד את מערכת הבחירות והוא נאחז בקרנות המזבח. בלפור לא רשומה על שמו של בטאבו. ישראל נתנה לנתניהו הזדמנות ששום ראש ממשלה קיבל".

    פרץ התייחס גם למהלכיו של יו"ר ישראל ביתנו, שגרר את המדינה לבחירות נוספות: "ליברמן הצליח להוביל בכחש מצביעי מרכז שמאל שחשבו שהוא הישועה. זו הייתה משענת קנה רצוץ, שהוכיחה שהיא לא תלך איתם. ואני פונה אליהם: הפסיקו להשלות את עצמכם".

    יו"ר "גשר", חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס ציינה בדבריה כי סיעתם לא ניהלה קמפיין מפלג ולא יצאה כנגד אף ציבור בישראל: "במערכת הבחירות האחרונה, וגם בין המערכות, אנחנו המפלגה היחידה שלא התסיסה ולא ניהלה קרב כנגד אף אחת מהאוכלוסיות. תפקידנו להיות גשר, להעביר מצד אחד לצד השני קולות. גם עידן ביבי יגיע לסופו, השאלה מה יהיה ביום אחרי. אנחנו לא מסתפקים בלהחליף את ביבי- אנחנו רוצים גם להחליף את המדיניות שלו".



    0 תגובות