אדלשטיין לשגרירים: "חרם על מוצרים יהודים יפגע ביחסינו עם אירופה"

    איתי גדסי No Comments on אדלשטיין לשגרירים: "חרם על מוצרים יהודים יפגע ביחסינו עם אירופה"

    יו"ר הכנסת מתח ביקורת חריפה על קידום הצעת החוק באירופה על סימון מוצרים יהודי ביבשבץ המגיעים מאזורי יו"ש. "אם חלילה מדינה תאמץ את החרמת מוצרי יהודה ושומרון בפועל, היחסים בין ישראל לאותה מדינה ייפגעו"

    צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכנס השגרירים שהתקיים היום (שלישי) בכנסת, בהשתתפות 72 ראשי נציגויות מכל רחבי העולם, אמר יו"ר הכנסת, ח"כ יולי יואל אדלשטיין, למשתתפי הכנס: "החרם על מוצרים מיהודה ושומרון – אין צורך לציין עד כמה הנושא רגיש בקרב יהודים. זה עלול לפגוע ביחסים של ישראל עם אירופה. אם חלילה מדינה תאמץ את החרמת מוצרי יהודה ושומרון בפועל, היחסים בין ישראל לאותה מדינה ייפגעו, וחבל שכתוצאה משיקולים זרים ופוליטיים ייפגעו אוכלוסיות".

    ח"כ משה (בוגי) יעלון אמר בכנס לשגרירים: "המזרח התיכון נמצא במצב של חוסר יציבות החמור ביותר מאז תחילת האיסלאם. החדשות הרעות הן שזה לא עומד להסתיים בקרוב. החדשות הטובות הן שזה לא בגלל ישראל".

    עוד הוסיף יעלון: "בניגוד לדעה שנשמעת מדי פעם, הקונפליקט הישראלי-פלסטיני הוא לא המקור לסכסוכים אחרים באזור. למעשה, אין יותר סכסוך ישראלי-ערבי, זאת מכיוון שאיראן מאיימת על כולם וישראל ניצבת עם המשטרים הסוניים באותו צד".



    0 תגובות