עימות בשידור: "ראש הממשל הכי טוב שהיה כאן; נתניהו במבוי סתום"

    אסתי פלד 4 Comment on עימות בשידור: "ראש הממשל הכי טוב שהיה כאן; נתניהו במבוי סתום"

    קריאת התגר של ח"כ גדעון סער כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו גרמה לצופף שורות מאחורי נתניהו ותמיכה חלקית של מספר חברי מרכז בסער | ראש עיריית אילת יצחק הלוי בעימות מול סגן ר"ע באר שבע שמעון בוקר ב'מהדורה המרכזית' | האם ראש הממשלה מהטובים שהיו כאן לדעת כולם, בסוף דרכו או בשיאו?

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העימות פנים הליכודי הגיע הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, העימות נערך בין חברי הליכוד ראש עיריית אילת יצחק הלוי הזכור מהמחאה כנגד העברת שדה התעופה מהעיר וסגירת שדה דוב. המרואיין השני היה סגן ראש עיריית באר שבע שמעון בוקר.

    לדברי ר"ע אילת יצחק הלוי שתומך בסער לא ייתכן שידברו נגד סער רק בגלל שהוא רוצה להתמודד: "יש לי הערכה רבה לנתיהו, אבל מותר לגדעון סער להתמודד. אנחנו לא בשלטון מלוכני, נתניהו הגיע למבוי סתום, ומותר לנו להחליף אותו".

    סגר"ע ב"ש שמעון בוקר התמוך בראש הממשלה אמר: "אסור להחליף את ראה"מ הכי טוב שהיה בישראל, ולא משנה מה הסיבה. אנחנו חייבים לתמוך בנתניהו עד שהוא יחליט שהוא פורש".

    יצחק הלוי: "הליכוד מתהדרת בליבראליות, ויש לנו אדם כמו גדעון סער שרוצה להתמודד ולהיכנס לעמדת הובלה. אני חושב שלסער שיש לו הרבה זכויות והוא איש ערכי והתנועה מכנה אותו בגינויים. ישנו מצב עכשווי שהוא מצב לא טוב. וגם נתניהו לא התחיל כעתיר עשייה. ובחור כמו גדעון ולכל הדעות הוא איש ראוי בתנועה דמוקרטית ראוי לתת לו להתמודד".

    שמעון בוקר: "למה שאנחנו נוותר על מנהיג ענק בקנה מידה עולמי, בגלל השמאל? כל המדינה צריכה להגיד לנתניהו תמשיך כי אתה עושה טוב למדינת ישראל. אני רואה את העשור האחרון של ישראל זה בלתי נתפס. יש פלונטר פוליטי ויש עוד 48 שעות וייתכן שליברמן יתעשת על עצמו וייכנס יש לי הרגשה טובה לליברמן".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מסר שטחים למחבלים , כלומר לחץ ידיים עם רב מרצחים יאסר ערפאת ביודעין , איני אומר חו"ח שיש לנקוט בשום דבר נגדו פשוט שילך להתנצל בבירור מול כל העולם שלחץ ידיים לרוצח בדם קר . עדיף לו כאדם פרטי מול אלוהים להתנצל בפומבי מול כל העולם . לא ראוי להיות ראש ממשלה .

    2. 3

      אלקין, אתה השר לאיכות הסביבה! מרוב פוליטיקה אתה לא מתפקד, יש ועידת אקלים במדריד למה אתה לא שם?! אתם מתפלאים שישראל בקריסה, השרים לא עובדים והכל משותק. ממשלה של חסרי אחריות…

    3. 2

      ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות המדינה.
      שיקום מישהו ויגיד פעולה אחת 'אמתית' 'למען האזרח' שהוא עשה ב-14 שנות שלטון.
      ואל תביאו לי תמונות שלו עם נשיא צ'אד (איפה זה צ'אד?),
      זה מיועד לאלבום הפרטי של ביבי.

    4. 1

      זה ברור איזה אמצעי תקשורת יתמכו בפוליטיקאים עבריינים אלה היודעים לחלוב את הקופה הציבורית ולהעביר את הכסף לתומכים בהם.כל המצב שביבי הכניס את עצמו היא אשמתו . כל הנזק של 3 סיבובי בחירות וענישת כל הציבור היא עליו.די בלתמוך בו גם המפלגות החרדיות יפגעו מהחוב בתקציב וגם בתדמיתם המוסרית הרבנים צריכים לעמוד מאחורי החוק דווקא בגלל שהם מיעוט ומיעוט מוגן צניעות ויושר זה מה שמתבקש מהם .