אלקין בריאיון: "לא תולה תקוות בליברמן – רכבת הבחירות יצאה"

    אסתי פלד No Comments on אלקין בריאיון: "לא תולה תקוות בליברמן – רכבת הבחירות יצאה"

    השר זאב אלקין בריאיון ל'מהדורה המרכזית' לא תולה תקוות באפשרות להקמת ממשלת ימין צרה, "אין היגיון במהלכים של ליברמן". אלקין מאשים: "כחול לבן רוצה לחזור אחרי הבחירות עם ממשלת שמאל-ערבים – זאת הברירה היחידה שלהם"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני זאב אלקין התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ומעריך כי הסיכוי להקמת ממשלה קלוש, "אני לא תולה הרבה תקוות באביגדור ליברמן" מבהיר אלקין ומסביר את פשר כנס ראשי הרשויות של הליכוד שהביאו את ליברמן "כנס שמובילים ראשי הרשויות בליכוד כדי לשכנע אותו להצטרף לממשלה או בכלל לליכוד".

    אלקין שמכיר היטב את ליברמן אומר "אין הרבה היגיון במהלך אבל זה ליברמן, אין הרבה תקווה שהוא יכנס לממשלה. כחול לבן רוצים ללכת לבחירות הרכבת כבר יצאה מהתחנה והם לא מעוניינים. גם שהצענו להם כהונה לחצי שנה הם סירבו".

    על מטרת הבחירות השלישיות מסביר אלקין: "הימין מסוגל להביא 61 מנדטים ללא ליברמן, אבל זה מאוד קשה. אם בעיירות הפיתוח ובמעוזי הימין יגידו שהם לא מוכנים להמשיך עם הפלונטר הפוליטי והעוול שעושים לימין ויחליטו להצביע כמו ברמת אביב אז נוכל להגיע ל-61".

    אלקין מאשים כי התוכנית של כחול לבן זה הקמת ממשלת שמאל ערבים: "הרי המהלך של כחול לבן הוא לא מובן, כי אין להם יותר מזה מנדטים. למה הם הולכים שוב לבחירות? עדיין יש 4 מנדטים שמפרידים בין גוש השמאל וליברמן מרוב לכן האופציה היחידה שלהם זאת הקמת ממשלת שמאל ערבים עם ליברמן".

    האם הדחת ראש הממשלה בנימין נתניהו מראשות הליכוד תפתח את הפתח לממשלת אחדות: "אם היום מישהו אחר יעמוד בראשות הליכוד, כחול לבן לא יסכימו להיות השניים אלה רק הראשונים ברוטציה ולכן לא משנה מי יהיה בראשות הליכוד הם לא יסכימו להיות השניים ברוטציה".

    על קריאות הבוז אמש לסער במרכז הליכוד אומר אלקין, "אני לא אוהב צעקות וקריאות בוז, אבל אני מעדיף את הצעקות בליכוד הדמוקרטי, על פני המפלגה של לפיד שהוא ממנה את עצמו ואת חברי הכנסת".



    0 תגובות