דיווח: מטוסי קרב רוסים סיכלו תקיפה ישראלית בסוריה

    שלמה ריזל 2 Comment on דיווח: מטוסי קרב רוסים סיכלו תקיפה ישראלית בסוריה

    אי תיאום? על פי דיווח בכלי תקשורת זרים, מטוסי קרב רוסיים מנעו תקיפה ישראלית של משלוחי נשק איראנים בשטח סוריה ואילצו את המטוסים הישראליים לחזור לבסיסם

    מטוסי קרב רוסים | אילוסטרציה
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כלי תקשורת בסוריה וברוסיה מדווחים כי מטוסי קרב מתקדמים של חיל האוויר הרוסי בסוריה מסוג סוחוי -35 המריאו מבסיס חמימים בסוריה וסיכלו תקיפה של משלוחי נשק איראנים על ידי מטוסי קרב ישראלים בשדה התעופה טי -4 בסוריה. בחיל האוויר הרוסי שפועל בסוריה אילצו את המטוסים הישראליים לחזור לבסיסם.

    לא ברור מתי קרה האירוע, אך אם להתחשב בדיווחים מאתמול על מטוס מטען מדגם איליושין -76 איראני שעשה את דרכו מטהראן לבסיס T4 שבמחוז חומס בסוריה ופרק את "סחורתו" וכעת עושה דרכו לדמשק, ייתכן ומדובר בניסיון תקיפה של המשלוח הצבאי שנשא המטוס במטענו.

    אם הדיווח נכון הרי שזו לכאורה הפעם הראשונה שבה מתרחש אירוע כזה המדגיש את אי-שביעות רצונה של מוסקבה מהתקיפות של ישראל כנגד יעדים בסוריה, זאת מחשש שתקיפות כאלו עלולות לערער את שלטונו של אסד בסוריה.

    ייתכן גם והרוסים עשו שימוש בחדר המצב המשותף שלהם עם ישראל שאמור להתריע בפני הרוסים על תקיפות ישראליות בסוריה כדי שלא יפגעו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אלו ה'הישגים המדיניים' של ביבי..

    2. 1

      ב'ה אין מה לפחד מרוסיה,ב1970 על התעלה סואץ,מלחמת יום הכיפורים,מלחמת לבנון ב1982 חיל האויר הישראלי הפיל את כל המטוסים עם טייסים רוסים,היה צריך להפיל אותם,ב'ה לה'הישועה.פוטין שונא ישראל נתן כורי גרעינים לאירן טילים להגן עליהם,יכול לזחק חבר של השמנמן שעוכר אותנו,והביא בחירות 3 היתעה את בוחריו הוא סוכן רוסי