שהכל ילך בקלות…

    עפר גדנקן No Comments on שהכל ילך בקלות…

    המרכז הרפואי שיבא – תל השומר מזמין אותך לקורס הכנה ייעודי לציבור שומרות התורה ומצוות

    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "חששות רבות ליוו אותי בחודשים האחרונים", אומרת הגברת א. ו. "חוסר הידיעה מהצפוי לי ומה ההתנהלות הנכונה ממש הדירו שינה מעיני. הסתובבתי לא רגועה. לשמחתי, הגעתי לקורס הכנה מרוכז שהתקיים בערב אחד בשיבא והקורס הזה שינה לי את התחושה מקצה לקצה. הבנתי למה עלי לצפות, קיבלתי כלים כיצד להתמודד עם התהליך, בסיור במחלקה קיבלתי אינפורמציה מקצועית ורפואית ואף טכנית – לאן עלי להגיע ועם אלו עניינים לוגיסטיים יהיה עלי להתמודד. הבהירות הזו הקלה עלי מאד והרגיעה אותי. הבנתי גם שאהיה בידיים טובות ומקצועיות, וכך הגעתי ללידה הרבה יותר רגועה ובטוחה".

    "סיפורים כאלו נשמעים לא אחת מפי המאושפזות באגף הנשים והיולדות במרכז הרפואי שיבא תל השומר", אומרת הגב' יעל קרישבסקי, מתאמת קשרי קהילה בשיבא.

    "כחלק מהרצון שלנו להעניק ליולדות אצלנו חוויה מיטבית הן ברמה הרפואית והן ברמת המוכנות המנטלית והרגשית, אנחנו מקיימים קורסי הכנה יעודיים לציבור הנשים החרדיות, קורסים מרוכזים ומקצועיים שנותנים למשתתפות בהן את כל הידע החשוב ואת מלוא הביטחון לחוויה חיובית על הצד הטוב ביותר.

    הקורס מעובר על ידי מיילדת בכירה מצוות המיילדות בשיבא – תל השומר והוא כולל סיור מלא באגפים ובמחלקות של אגף נשים ויולדות, מאפשר היכרות עם המקום, עם הנהלים ומעניק כלים להתמודדות עם התהליך ואף תכנון והשפעה על אופן הלידה".

    הקורס הקרוב לנשים חרדיות יתקיים בע"ה ביום שלישי ג' בטבת, בין השעות 16:00 אחה"צ ל21:00 בערב, במרכז הרפואי שיבא – תל השומר.

    יש להירשם מראש אצל מתאמת הקהילה בטלפון – 03-530-7996, מספר המקומות מוגבל.



    0 תגובות