הטבעת מתהדקת: גוואטמלה תכריז על חיזבאללה כארגון טרור

    איתי גדסי No Comments on הטבעת מתהדקת: גוואטמלה תכריז על חיזבאללה כארגון טרור

    נשיא גוואטמלה הנבחר אמר בפגישתו עם שר החוץ ישראל כץ, "ידידיה של ישראל הם ידידיי ואויביה הם אויביי". הנשיא אמר כי הדבר הראשון שיעשה הוא להכריז על חיזבאללה כארגון טרור

    הפגישה צילום: לע"מ
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא גוואטמלה הנבחר המבקר בימים אלו בישראל נועד היום (ראשון) עם שר החוץ ישראל כ״ץ בירושלים, בפגישה עלה נושא ההכרזה על החיזבאללה כארגון טרור, הנשיא השיב לשר כי הדבר הראשון שיעשה עם כניסתו לתפקידו בחודש הבא יהיה לאשר במועצת הביטחון של גואטמלה את ההכרזה על חיזבאללה כארגון טרור.

    הנשיא הנבחר הבהיר שהוא יפעל לכך שאף איש חיזבאללה לא יוכל לשהות ולפעול מתחומי גואטמלה, וכן התחייב לפעול בכל מרכז אמריקה כדי שמדינות נוספות יקבלו את ההחלטה ובהקשר זה אמר הנשיא: "הידידים של ישראל הם ידידי ואוייבים של ישראל הם אויבינו".

    photo_2019-12-08_19-57-33 (2)

    כמו כן סכמו להדק את שיתוף הפעולה הבטחוני בין המדינות במסגרת המאבק נגד החיזבאללה. דבר זה מתאפשר לאחר שיחות וקשר רציף בין שר החוץ כ״ץ לנשיא גוואטמלה הנבחר. אותו פגש כ״ץ גם בועידת האו״ם בניו יורק.

    השר כ״ץ הודה לנשיא על יחסו החם למדינת ישראל ועל מעבר השגרירות לירושלים בירתנו, השניים סיכמו להעמיק את שיתופי הפעולה והידידות בין המדינות.



    0 תגובות